• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraag over melding wifi verbinding op scherm tv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bibbertje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bibbertje

Hallo, ik heb sinds eergisteren Ziggo itv. Ik krijg af en toe de melding
"Wifi verbinding" en daarna "verbonden met wifi" te zien.
De helpdesk zegt dat dit aan mijn tv ligt, maar daarin kan ik niets vinden om dit uit te zetten.
Hebben meer mensen die melding?
 
Hoe is je tv en decoder verbonden met je modem/router?

Dit soort meldingen kun je mogelijk in beide apparaten niet uitzetten, enigste oplossing is het ouderwetse ethernet kabeltje.
 
Draadloos via dongel. Ook een repeater ertussen. Misschien ververst hij steeds? Ik denk dat ik een homeplug aansluit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan