K
kendymaNv2
hallo
ik heb het volgende probleem:
Ik heb het triple play abonnement van Ziggo: alles-in-een extra.
De download snelheid zou 16 Mbit/s moeten zijn, en de upload snelheid 3Mb/s.
Echter: ik haal met downloaden slechts 1800 KB/s (ipv 2000 KB/s) en met uploaden maar 220 KB/s (ipv 370 KB/s).
Ik heb al van alles geprobeerd, en ook router ertussen vandaan gehaald etc.
Niks helpt.
Hebben meer mensen last van het feit dat ze hun internetsnelheid niet halen? Ik heb de klantenservice van multikabel al 3x gebeld, en er is mij beloofd dat er naar gekeken zou worden door een technisch team, echter, vele dagen later is er nog niets veranderd.
ik heb het volgende probleem:
Ik heb het triple play abonnement van Ziggo: alles-in-een extra.
De download snelheid zou 16 Mbit/s moeten zijn, en de upload snelheid 3Mb/s.
Echter: ik haal met downloaden slechts 1800 KB/s (ipv 2000 KB/s) en met uploaden maar 220 KB/s (ipv 370 KB/s).
Ik heb al van alles geprobeerd, en ook router ertussen vandaan gehaald etc.
Niks helpt.
Hebben meer mensen last van het feit dat ze hun internetsnelheid niet halen? Ik heb de klantenservice van multikabel al 3x gebeld, en er is mij beloofd dat er naar gekeken zou worden door een technisch team, echter, vele dagen later is er nog niets veranderd.