• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraag over Eredivisie Live...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Xcalate
  • Startdatum Startdatum
X

Xcalate

mijn neefje heeft net bij eredivisie live de wedstrijd Feyenoord - ajax bestelt voor 6 euro

dat is toch alleen die wedstrijd een geen abonnement of zo?

sorry for the ignorance bij de weg ;)
 
Is inderdaad eenmalig deze wedstrijd. Verder zit je nergens aan vast ;)
 
Veel plezier met kijken, Hier kom ik niet verder dan :

Erediviesie Live ..even geduld aub!!!!

Testkanaal is alles groen .
 
Als je veel kijkt wel dan is een abonnement beter, maar als je b.v. alleen een aantal top wedstrijden wil bekijken dan kom je beter uit met losse verkoop. :)
Het hangt dus vooral af van het kijkgedrag wat voordeliger is.
 
10 euro alle wedstrijden dan moet je verplicht altyd kijken :o en dan loopt mijn relatie op de klippen :P

Ik heb gelukkig nog via een sopcast stream kunnen kijken - HDMI kabel naar de tv dus voor 0 euro de wedstrijd gezien.Kwaliteit is dan wel minder . :embarassed:
 
Terug
Bovenaan