X
Xcalate
mijn neefje heeft net bij eredivisie live de wedstrijd Feyenoord - ajax bestelt voor 6 euro
dat is toch alleen die wedstrijd een geen abonnement of zo?
sorry for the ignorance bij de weg
dat is toch alleen die wedstrijd een geen abonnement of zo?
sorry for the ignorance bij de weg



en dan loopt mijn relatie op de klippen 
