• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraag over alles in 1 Extra

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BertK!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BertK!

Ik heb vandaag een envelop meet een hoop papieren gekregen maar heb toch enkele vragen waar ik niet uit kom..

Heb probeert te bellen maar kom niet door... 15 minuten in de wacht...

1.) Machtiging nummer behoud?

Waar moet die heen???? Ik heb een retourenvelop erbij maar hier staat
op Casema B.V. T.a.v. Contractadministratie in Waddixveen maar Ziggo zit toch in Utrecht.
Wanneer moet ik dit terugsturen? Is het beter meteen of als ik de telefoniemodem heb ontvangen zodat ik zeker ben??


2.) Terugsturen van oude Modem?

Ok.. de oude modem stuur ik pas terug als ik de nieuwe heb maar op het Registratieformulier staat "U kunt de modem en dit formulier met de bijgevoegde envelop sturen naar: Postbus 145"

Ik heb dus maar 1 retourenvelop. Wat moet er in die envelop????
Machtiging tot nummerbehoud of het registratieformulier voor het teruggestuurde modem.
Het modem past natuurlijk niet in de envelop dus moet ik een pakket opsturen..
Wie betaald het terugsturen???

Ik hoop iemand kan mij dit eens uitleggen want via telefoon kom ik niet door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan