• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vraag over 3 in 1 pakket (Ermelo)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter NVT
  • Startdatum Startdatum
N

NVT

Hallo,

Ik ben op dit moment aan het orienteren om over te stappen naar UPC of anders.

Weet iemand als ik 3 in 1 pakket neem FP60+Telefonie+TV
krijg ik dan 1 of 2 modems?

ben ook benieuwd of er in Ermelo veel storingen zijn wat betreft trage snelheid, storing tv of telefoon of klapperlijn (verlies van internet verbinding) etc.

Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt.
 
Voor zover ik weet krijgen nieuwe klanten de Motorola.

Dat is Internet + Bellen in 1 modem


In het erge geval kan je er ook 2 krijgen
 
Is maar net wat ze het snelst bij de hand hebben.
Ik hoop voor je dat je de Cisco krijgt want er zijn op dit
moment nog aardig wat problemen met activeren van de Moterola.
 
Wolter zei:
Is maar net wat ze het snelst bij de hand hebben.
Ik hoop voor je dat je de Cisco krijgt want er zijn op dit
moment nog aardig wat problemen met activeren van de Moterola.
Moterola heeft inderdaad nog wat probleempjes, maar 2 modems is ook niet altijd handig
 
bedankt voor jullie antwoorden wellicht kan ik tijdens bestelling aangeven dat ik de voorkeur heb voor 1 modem.

gr,
 
Heeft meestal geen zin.Een HD medewerker kan niet zien wat er wel en niet op voorraad is in het distributiecentrum.
 
Wolter zei:
Heeft meestal geen zin.Een HD medewerker kan niet zien wat er wel en niet op voorraad is in het distributiecentrum.

jammer, dat wordt gokken dus :)
 
davy16 zei:
Moterola heeft inderdaad nog wat probleempjes, maar 2 modems is ook niet altijd handig

Noem de probleempjes eens met het Motorola modem dan eens ? ???

Heb er hier eentje draaiende, en ik moet zeggen, het heeft wat voeten in de aarde gehad om het ding geactiveerd te krijgen. Maar als het eenmaal werkt, dan ruktie ook weer uit als de spreekwoordelijke brandweer! 8)

Code:
System Up Time 5 days 5h:24m:46s

Hij draait al wel langer dan die 5 dagen achter elkaar, echter zij het niet dat ik met m'n suffe ochtend humeur over de stekkerdoos struikelde!
 
De nieuwe motorola draait hier ook naar tevredenheid.
Inderdaad ook na wat aanloop-probleempjes, maar ik geloof dat UPC deze nieuwe modems nu onder de knie heeft.
 
Terug
Bovenaan