N
NVT
Hallo,
Ik ben op dit moment aan het orienteren om over te stappen naar UPC of anders.
Weet iemand als ik 3 in 1 pakket neem FP60+Telefonie+TV
krijg ik dan 1 of 2 modems?
ben ook benieuwd of er in Ermelo veel storingen zijn wat betreft trage snelheid, storing tv of telefoon of klapperlijn (verlies van internet verbinding) etc.
Wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt.
Ik ben op dit moment aan het orienteren om over te stappen naar UPC of anders.
Weet iemand als ik 3 in 1 pakket neem FP60+Telefonie+TV
krijg ik dan 1 of 2 modems?
ben ook benieuwd of er in Ermelo veel storingen zijn wat betreft trage snelheid, storing tv of telefoon of klapperlijn (verlies van internet verbinding) etc.
Wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt.


