R
ron65
Ik vraag me iets af heb natuurlijk al lopen zoeken in de voorwaarde maar kan het niet vinden of ik kijk er over heen.
Een 2e standaard mediabox kost maar 2euro extra pm het 1e jaar.
Maar wat nu als je die 2e mediabox niet meer nodig vind is die 2e mediabox gebonden aan een contract van 1 jaar of is deze per maand opzegbaar.
De 2e vraag gaat over de korting van 2euro.
Stel je heb al zo 2e box veel langer als een jaar maar deze box is eigenlijk aan vervanging toe.
Je betaalt 4euro als je deze box inruilt voor een vervanger krijg je dan de korting van 2euro of betaal je gewoon 4euro of moet je voor de korting éérst de 2e box opzeggen en terug sturen en pas dan weer een nieuwe aanvragen.
Een 2e standaard mediabox kost maar 2euro extra pm het 1e jaar.
Maar wat nu als je die 2e mediabox niet meer nodig vind is die 2e mediabox gebonden aan een contract van 1 jaar of is deze per maand opzegbaar.
De 2e vraag gaat over de korting van 2euro.
Stel je heb al zo 2e box veel langer als een jaar maar deze box is eigenlijk aan vervanging toe.
Je betaalt 4euro als je deze box inruilt voor een vervanger krijg je dan de korting van 2euro of betaal je gewoon 4euro of moet je voor de korting éérst de 2e box opzeggen en terug sturen en pas dan weer een nieuwe aanvragen.




