E
ElDonGTI
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier. Ik kijk op dit moment analoog op mijn Phillips full-HD flatscreen en op zich ben ik met het beeld tevreden. Ik denk echter al lange tijd om digitaal te kijken maar ik zie op tegen al die kastjes. Ik wacht dus al een tijdje op een kastje zoals deze IRHD5050-C waar alles al ingebouwd is. Hiermee kan ik dan mijn oude videorecorder wegdoen.
Mijn vraag is nu devolgende: Ik heb ook nog een dreambox DB-500 satellietontvanger. Dit is een SD-ontvanger en is met een SCART op mijn televisie aangesloten. Is het mogelijk het signaal van de satelietontvanger via de SCART op de Humax harddisc op te nemen?
Alvast bedankt allemaal voor jullie antwoorden/opmerkingen!
Ik ben nieuw hier. Ik kijk op dit moment analoog op mijn Phillips full-HD flatscreen en op zich ben ik met het beeld tevreden. Ik denk echter al lange tijd om digitaal te kijken maar ik zie op tegen al die kastjes. Ik wacht dus al een tijdje op een kastje zoals deze IRHD5050-C waar alles al ingebouwd is. Hiermee kan ik dan mijn oude videorecorder wegdoen.
Mijn vraag is nu devolgende: Ik heb ook nog een dreambox DB-500 satellietontvanger. Dit is een SD-ontvanger en is met een SCART op mijn televisie aangesloten. Is het mogelijk het signaal van de satelietontvanger via de SCART op de Humax harddisc op te nemen?
Alvast bedankt allemaal voor jullie antwoorden/opmerkingen!
ops: jammer maar helaas