R
Robindj
Ik heb nu nog internet z1, televisie z1 en telefonie z1 van Ziggo en ik heb vorige week dinsdag alles in een Plus besteld op de website van ziggo. Ik woon zelf in het @home gebied, rond Groningen.
Ik heb ook een bevestigingsemail ontvangen en die zei dat ik papieren opgestuurd kreeg, die heb ik nu ook.
Maar nu ff een vraag, Waarvoor heb ik die modem activatiecode en wachtwoord nodig, krijg ik een dan een nieuwe modem daarvoor?(mn huidige is een ARRIS Modem)
En verderstaat er in de brief: Beeindige abonnementen en of aanvullende diensten: Internet Z1
Beeindigingsdatum Abonnementen Internetabonnement: 11 november 2008, houdt dat in dat ik vanaf 11 november 8 mb internet heb of is dat de laatste dag voor internet Z1 en dan die dag erna sneller internet is?
Tenslotte Laatste vraag over facturen: ik heb nu 2 facturen openstaan, en er staat bij beide een vervaldatum bij, moet ik het dan betalen?
Ik heb ook een bevestigingsemail ontvangen en die zei dat ik papieren opgestuurd kreeg, die heb ik nu ook.
Maar nu ff een vraag, Waarvoor heb ik die modem activatiecode en wachtwoord nodig, krijg ik een dan een nieuwe modem daarvoor?(mn huidige is een ARRIS Modem)
En verderstaat er in de brief: Beeindige abonnementen en of aanvullende diensten: Internet Z1
Beeindigingsdatum Abonnementen Internetabonnement: 11 november 2008, houdt dat in dat ik vanaf 11 november 8 mb internet heb of is dat de laatste dag voor internet Z1 en dan die dag erna sneller internet is?
Tenslotte Laatste vraag over facturen: ik heb nu 2 facturen openstaan, en er staat bij beide een vervaldatum bij, moet ik het dan betalen?
en heel erg spijtig!