• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

(VRAAG) Net alles in 1 besteld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Robindj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Robindj

Ik heb nu nog internet z1, televisie z1 en telefonie z1 van Ziggo en ik heb vorige week dinsdag alles in een Plus besteld op de website van ziggo. Ik woon zelf in het @home gebied, rond Groningen.

Ik heb ook een bevestigingsemail ontvangen en die zei dat ik papieren opgestuurd kreeg, die heb ik nu ook.

Maar nu ff een vraag, Waarvoor heb ik die modem activatiecode en wachtwoord nodig, krijg ik een dan een nieuwe modem daarvoor?(mn huidige is een ARRIS Modem)


En verderstaat er in de brief: Beeindige abonnementen en of aanvullende diensten: Internet Z1
Beeindigingsdatum Abonnementen Internetabonnement: 11 november 2008, houdt dat in dat ik vanaf 11 november 8 mb internet heb of is dat de laatste dag voor internet Z1 en dan die dag erna sneller internet is?

Tenslotte Laatste vraag over facturen: ik heb nu 2 facturen openstaan, en er staat bij beide een vervaldatum bij, moet ik het dan betalen?
 
Tenslotte Laatste vraag over facturen: ik heb nu 2 facturen openstaan, en er staat bij beide een vervaldatum bij, moet ik het dan betalen?

Volgens mij (in mijn geval) wordt dat automagisch afgeschreven, zo rond de vervaldatum.

Gert.
 
maar hoe zit het nou met die beeindiging van die abonnement op 11 november (morgen), heb ik dan vanaf morgen sneller internet ?
 
ja, alleen het modem even resetten. (stekker uit het stopcontact)
 
ja, alleen het modem even resetten. (stekker uit het stopcontact)
Bij mijn schoonouders (Slootdorp, Multikabelgebied) zou het 28 oktober in gaan. Ik heb afgelopen weekend 'Alles in 1 Plus' klaargezet bij ze. Modem verwisseld, digitale decoder aangesloten en telefonie geregeld. Activatie wilde niet lukken, geregeld via helpdesk (op zondag, wel een paar keer verkeerd doorverbonden (casema gebied ipv multikabel), maar toch alles gelukt waarvoor hulde!) en zoals verteld, modem van het stroom. Maar ze bleven nog gewoon op 4Mbit hoor, net als gisteren en vandaag. Snelheid wordt niet gelijk doorgevoerd.
 
Bij mijn schoonouders (Slootdorp, Multikabelgebied) zou het 28 oktober in gaan. Ik heb afgelopen weekend 'Alles in 1 Plus' klaargezet bij ze. Modem verwisseld, digitale decoder aangesloten en telefonie geregeld. Activatie wilde niet lukken, geregeld via helpdesk (op zondag, wel een paar keer verkeerd doorverbonden (casema gebied ipv multikabel), maar toch alles gelukt waarvoor hulde!) en zoals verteld, modem van het stroom. Maar ze bleven nog gewoon op 4Mbit hoor, net als gisteren en vandaag. Snelheid wordt niet gelijk doorgevoerd.

sorry, maar dit was een antwoord op de vraag van Robindj en dan werkt het wel, bij mij tenminste wel.
 
Bij mijn schoonouders (Slootdorp, Multikabelgebied) zou het 28 oktober in gaan. Ik heb afgelopen weekend 'Alles in 1 Plus' klaargezet bij ze. Modem verwisseld, digitale decoder aangesloten en telefonie geregeld. Activatie wilde niet lukken, geregeld via helpdesk (op zondag, wel een paar keer verkeerd doorverbonden (casema gebied ipv multikabel), maar toch alles gelukt waarvoor hulde!) en zoals verteld, modem van het stroom. Maar ze bleven nog gewoon op 4Mbit hoor, net als gisteren en vandaag. Snelheid wordt niet gelijk doorgevoerd.

Bij mij zou het ingaan 13 juni, eind juni, begin juli, onbekend, augustus, zo spoedig mogelijk, 1 september, binnen een week, 1 oktober, onbekend, november, december ....................... ................................................................
................................................................
................................................................ :thankyou::giveup:
 
ik heb nu al sneller internet zonder de modem te hoeve resetten
 
Bij mij zou het ingaan 13 juni, eind juni, begin juli, onbekend, augustus, zo spoedig mogelijk, 1 september, binnen een week, 1 oktober, onbekend, november, december ....................... ................................................................
................................................................
................................................................ :thankyou::giveup:
Jouw verhaal ken ik ;) en heel erg spijtig!

Schoonvader heeft vanmiddag helpdesk gebeld, modem nergens te vinden :shock:. Schijnt activatie niet correct uitgevoerd te zijn. Morgen monteur over de vloer. Even afwachten dus.
 
De helpdesk is vanuit hier volkomen onbereikbaar.
Over familie gesproken, het ook half werkende Alles in 1 pakket van mijn zoon is geheel verdwenen uit het Ziggo systeem, en als je niet bestaat bij Ziggo is het helemaal moeilijk communiceren. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan