R
roelv
Voor alsnog gaat alles voorspoedig. De nieuwe horizonbox werkt prima op mijn philips ambilight tv.
Internetsnelheid is inmiddels geupgrade. Helaas is wel de mediabox op de slaapkamer gedeactiveerd, maar hebben daar nog altijd kwalitatief goede anologe tv.
Maar nu mijn vraag voor de (toekomstige) facturatie:
Afgelopen woensdag heeft de monteur mijn oude grijze mediabox (geen dvr of hdmi mogelijkheden) en mijn oude internetmodem (zonder wifi mogelijkheid, ik had daar nog een eigen router op aangesloten)
meegenomen.
Ik begrijp dat upc eerst 45 euro bord gaat incasseren voor de horizonbox. Maar naar mijn weten hoor ik voor de oude mediabox mijn borg terug te krijgen? Ik weet alleen niet meer of ik ook voor de oude internetmodem borg betaald heb. Kan iemand mij misschien vertellen hoe het met de borg geregeld is en hoe upc dit gaat factureren? Hoor ik nu en 45 euro voor oude box alswel 45 euro voor internetmodem terug te krijgen?
Internetsnelheid is inmiddels geupgrade. Helaas is wel de mediabox op de slaapkamer gedeactiveerd, maar hebben daar nog altijd kwalitatief goede anologe tv.
Maar nu mijn vraag voor de (toekomstige) facturatie:
Afgelopen woensdag heeft de monteur mijn oude grijze mediabox (geen dvr of hdmi mogelijkheden) en mijn oude internetmodem (zonder wifi mogelijkheid, ik had daar nog een eigen router op aangesloten)
meegenomen.
Ik begrijp dat upc eerst 45 euro bord gaat incasseren voor de horizonbox. Maar naar mijn weten hoor ik voor de oude mediabox mijn borg terug te krijgen? Ik weet alleen niet meer of ik ook voor de oude internetmodem borg betaald heb. Kan iemand mij misschien vertellen hoe het met de borg geregeld is en hoe upc dit gaat factureren? Hoor ik nu en 45 euro voor oude box alswel 45 euro voor internetmodem terug te krijgen?
??