• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraag gesteld via contactformulier: geen/nietszeggend antwoord van UPC, bah!

Berichten
1.384
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Enkele dagen geleden heb ik via het contactformulier op de site van UPC een vraag gesteld over de aankondiging van Kidzone op UPC Digital. Vandaag ontving ik als antwoord een mail (afkomstig van het emailadres [email protected] nota bene, wat heet: service??!!).
Ziehier het nietszeggende standaardbericht:


Geachte heer xxxxxxxxx,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.

Op basis van de door u verstuurde informatie zijn wij niet in staat om uw vraag op dit moment af te handelen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij dan ook geprobeerd telefonisch contact met u te leggen, wat helaas niet gelukt is. Wij verzoeken u daarom vriendelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact op nemen met onze klantenservice via nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Voor administratieve vragen is de klantenservice geopend op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur,

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland


UPC schrijft dat ze geprobeerd hebben mij te bellen. Dat is echter niet waar. Mijn telefoon geeft niet aan dat er vandaag iemand gebeld heeft. Ook is mijn telefoonbeantwoorder niet ingesproken. UPC heeft mijn telefoonnummer, ze hebben me al eens vaker gebeld. Bovendien heb ik ook via UPC telefoon. En op mijn telefoonbeantwoorder heb ik mijn mobiel nummer ingesproken. Het is weer uitermate typerend voor de gang van zaken waarmee ze vragen/klachten afhandelen bij UPC. Wil ik antwoord op mijn vraag verplichten ze me dus weer om het dure 0900 nummer te bellen, uren in de wacht te hangen, en dan je vraag stellen aan een medewerker die geen antwoord weet. Bah! Wat heb ik op deze manier aan zo'n contactformulier?
 
Valt me mee dat je überhaupt een bericht hebt gekregen. Ettelijke malen heb ik het contactformulier ingevuld, brieven geschreven naar het bekende postbusnummer in Lelydorp, maar antwoord krijgen ho maar, nog niet eens een "ontvangstbevestiging". En bel je er eens achteraan via de medewerkers van de SD dan is er niets bekend.

Tegenwoordig geef ik UPC de kans te reageren (aangetekend) binnen termijn anders hou ik bedragen in op de factuur. Tot nu toe is men daar wel gevoelig voor.
 
Zoiets is natuurlijk uitermate vervelend....

Maar zelfs de politie doet aan dit soort praktijken..... :o
Ik kreeg netjes een terugbelkaart naar aanleiding van een diefstal van een peperdure fiets.
In de trend van van "we doen er van alles aan" en "we konden u niet bellen"....

Beide opmerking zijn onzin want ze doen er niets aan, willen niet eens onderzoeken daar waar de fiets is gesignaleerd.
En dat terugbellen is ook onzin want ik lig door ziekte al anderhalf jaar plat op bed náást de telefoon.

Ik kan het van UPC me zelfs iets beter voorstellen dan van de politie.
Ik begrijp ook wel dan Mokum64 er op dit moment precies anders over denkt... ;)

Toch is UPC bellen goedkoper dan de politie op 0900-TUIG en als ik zou bellen weet die agent al heeeelemaaaal niet waar het over gaat.... 8)
 
@ mokum64

Tja, jij krijgt nog bericht, ik helaas niet.
UPC moet toch ergens het geld voor die 303.000 euro boete vandaan halen
 
Ben bang dat dat er bitter weinig mee te maken heeft.
Als dit wel het geval zou zijn dan vrees ik voor alle Telfort klanten.
Telfort gaat een miljoenen boete krijgen........ 8)
 
Shit dan word ik dubbel genaaid,heb adsl van telfort :o 20MB voor 19,95 (werkt trouwens perfect) :P
Service van KPN is ook bagger ook maanden mee gebeld en geschreven voordat ze iets simpels regelen.
 
Terug
Bovenaan