- Berichten
- 1.384
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Enkele dagen geleden heb ik via het contactformulier op de site van UPC een vraag gesteld over de aankondiging van Kidzone op UPC Digital. Vandaag ontving ik als antwoord een mail (afkomstig van het emailadres [email protected] nota bene, wat heet: service??!!).
Ziehier het nietszeggende standaardbericht:
Geachte heer xxxxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Op basis van de door u verstuurde informatie zijn wij niet in staat om uw vraag op dit moment af te handelen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij dan ook geprobeerd telefonisch contact met u te leggen, wat helaas niet gelukt is. Wij verzoeken u daarom vriendelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
U kunt contact op nemen met onze klantenservice via nummer 0900 15 80 ( 0,10 per minuut). Voor administratieve vragen is de klantenservice geopend op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur,
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
UPC schrijft dat ze geprobeerd hebben mij te bellen. Dat is echter niet waar. Mijn telefoon geeft niet aan dat er vandaag iemand gebeld heeft. Ook is mijn telefoonbeantwoorder niet ingesproken. UPC heeft mijn telefoonnummer, ze hebben me al eens vaker gebeld. Bovendien heb ik ook via UPC telefoon. En op mijn telefoonbeantwoorder heb ik mijn mobiel nummer ingesproken. Het is weer uitermate typerend voor de gang van zaken waarmee ze vragen/klachten afhandelen bij UPC. Wil ik antwoord op mijn vraag verplichten ze me dus weer om het dure 0900 nummer te bellen, uren in de wacht te hangen, en dan je vraag stellen aan een medewerker die geen antwoord weet. Bah! Wat heb ik op deze manier aan zo'n contactformulier?
Ziehier het nietszeggende standaardbericht:
Geachte heer xxxxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Op basis van de door u verstuurde informatie zijn wij niet in staat om uw vraag op dit moment af te handelen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij dan ook geprobeerd telefonisch contact met u te leggen, wat helaas niet gelukt is. Wij verzoeken u daarom vriendelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
U kunt contact op nemen met onze klantenservice via nummer 0900 15 80 ( 0,10 per minuut). Voor administratieve vragen is de klantenservice geopend op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur,
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
UPC schrijft dat ze geprobeerd hebben mij te bellen. Dat is echter niet waar. Mijn telefoon geeft niet aan dat er vandaag iemand gebeld heeft. Ook is mijn telefoonbeantwoorder niet ingesproken. UPC heeft mijn telefoonnummer, ze hebben me al eens vaker gebeld. Bovendien heb ik ook via UPC telefoon. En op mijn telefoonbeantwoorder heb ik mijn mobiel nummer ingesproken. Het is weer uitermate typerend voor de gang van zaken waarmee ze vragen/klachten afhandelen bij UPC. Wil ik antwoord op mijn vraag verplichten ze me dus weer om het dure 0900 nummer te bellen, uren in de wacht te hangen, en dan je vraag stellen aan een medewerker die geen antwoord weet. Bah! Wat heb ik op deze manier aan zo'n contactformulier?



