• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VRAAG: Geen email kunnen verzenden via WIFI van andere provider

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jan Talmon

Ik heb een Iphone, Ipad en MACBOOKPro waarop ik mijn Ziggo (@home.nl) account heb aangemaakt conform de instructies van Ziggo. Thuis werkt alles OK, ik kan email ontvangen en verzenden.

Echter als ik elders ben (bv de trein) en ik maak daar connectie met WIFI, dan kan ik wel emails ontvangen, maar niet versturen (ook niet reply-en). Op mijn Iphone krijg ik de volgende melding:
email versturen mislukt

Er is een kopie in "Uitgaand" geplaatst. De server accepteert de ontvanger [email protected] niet.

Op mijn MacBookPro: de volgende:

Verify that you have addressed this message correctly. Check your SMTP server settings in Mail preferences and verify any advanced settings with your system administrator.

Select a different outgoing mail server from the list below or click Try Later to leave the message in your Outbox until it can be sent.

Sending from: Jan Talmon <[email protected]>

[email protected] is een email adres van mij bij mijn werkgever. Maar ik krijg ook dezelfde foutmelding als ik probeer naar een van mijn overige email accounts bij ziggo (bv van mijn vrouw) een email te sturen. Wie (her-)kent dit probleem en is er een oplossing.

Jan Talmon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan