Vraag Cisco 8485 DVB opnemen gaat vaak fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wennie

Forum Gebruiker
Berichten
10
Hallo. Kan iemand me helpen: Met regelmaat 4 tot 5 keer per week blijkt de opname van een programma niet goed te gaan. Van niets opnemen tot een gedeelte en zelf uren achter elkaar blijven opnemen.

Weet niet goed wat te doen hiermee.

Heb nog een goede Humax staan die niet op interactief kan, kan ik die gewoon wisselen?

Met vriendelijke groet Wennie:?:

Het type nummer van de Humax is trouwens IHDR 5050C
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xahmol

Forum Gebruiker
Berichten
6.626
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb je per sé interactief nodig?

Zou anders zeggen: gebruik de Humax 5050. Is veruit de beste decoder die er is, alleen niet interactief. Maar heeft in ieder geval stukken minder issues met opnemen. Ook minder dan de wel interactieve Humax 5200.

En nee, je kunt een 5050 niet gratis tegen een 5200 omruilen. Tenzij je hier op het forum iemand vind die bereid is tot zo'n ruil (en gezien de klachten van sommigen over de 5200 is dat niet eens geheel denkbeeldig).
 
Topicstarter
Topicstarter
W

Wennie

Forum Gebruiker
Berichten
10
hoi xahmol

Dank voor je reactie

Interactief niet echt nodig wordt maar heel weinig gebruikt
Maar kan ik de cisco gewoon loskoppelen en de humax aansluiten?

Werkt alles dan of moet ik de originele aansluiting in de muur terug zetten?

Groeten Wennie: grin:
 

xahmol

Forum Gebruiker
Berichten
6.626
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gewoon COAX en smartcard uit de Cisco halen en in de Humax doen.
Zou probleemloos moeten werken.

Ik heb mijn Humax 5200 ook staan op een voor de Cisco 8455 aangepaste aansluiting. Geen probleem. Integendeel, die nieuwe aansluiting geeft ook voor de Humax minder storingsproblemen.
 
Topicstarter
Topicstarter
W

Wennie

Forum Gebruiker
Berichten
10
Hoi Allemaal

Het werkt prima stekkers los en de humax er aan en draaien maar. :applause:

Wel vreemd dat Ziggo niets doet aan dit toch wel zeer bekend probleem.

De storingen aan de Cisco apparatuur bedoel ik dus. :?

Groetjes Wennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan