• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraag aan de horizon gebruikers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Pino85
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pino85

Hoi Allemaal,

Als geen horizon gebruiker vroeg ik mij af of jullie al verschil merken in de stabiliteit nadat er gisteren een software update is uitgerold die op dit vlak verbetering zou moeten mee brengen.
Ik en mijn vriendin twijfelen of we naar horizon overstappen om zo toch een goedkopere maand oplossing te kunnen krijgen dan wat we nu hebben met ons oude pakket wat in verhouding relatief duur is, en waar helaas weinig aan te veranderen is mits we de opneem functie willen behouden.
We horen graag naar jullie ervaringen sinds de update.

Met vriendelijke groet,

Ralf
 
Je zou vanaf https://ziggoforum.nl/posts/618007/ kunnen gaan lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ik had dat niet eens gezien, dank voor de link!
Deze mag dan ook dicht mod/admin!
 
Voordat deze op slot gaat. Mijn horizon box werkte al redelijk stabiel. Ik heb een philips 7605 type waarbij sommige met hetzelfde type roze/groene waas ervaarde. Ik had alleen last van een aantal malen per avond 1sec zwart beeld en tegelijkertijd 1sec wegvallen van het geluid. Dit is met de nieuwe RGB optie in het menu voorbij.
Ik lees dat bij veelal van de tv's die wel groen/roze beeld hadden het probleem nu ook voorbij is.
Zoals upc al aangaf deze optie bied uitkomst voor 90% van de tv's. Hopefully komt voor de laatste 10% ook een oplossing.
Ik ben dus tevreden gebruiker en heb alles dus ook telefoon en internet via horizon lopen en haal de maximale snelheden. Voor het zwarte beeld zo 2 a 3x per avond 1 sec heb ik zelfs een vergoeding van upc voor gekregen. Dus niets meer dan lof!
 
Mijn advies aan mensen Horizon overwegen...
gewoon doen!

Het is wel een box met nog wat opstart problemen.
maar het ook de box waar het UPC aangelegen is dat het een goed product wordt.
en met de afgelopen updates onderstrepen ze dat ook.

En vier kanalen tegelijk opnemen is erg aantrekkelijk!
verwacht van de media box niet te veel, is gewoon niet goed ontwikkeld en werkt bij ons niet goed.
en ook de APPS zijn nog een trage ramp, die maken van je televisie beslist geen smart tv.
maar als je box gebruikt voor televisie/opnemen is het ondanks de gebreken beter dan onze vorige box (die trouwens ook wel eens hing).

Wel mijn advies: kies voor aparte router. scheelt waarschijnlijk een hoop kabels omleggen en als je de HB toch eens uit/aan moet doen, blijft je internet en telefoon het doen.

Nog een advies: laat een monteur het aansluiten, die vooral ook alle signaalwaarden van je aansluitpunt en kabels/kastjes controleert. Horizon is erg gevoelig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan