P
Pino85
Hoi Allemaal,
Als geen horizon gebruiker vroeg ik mij af of jullie al verschil merken in de stabiliteit nadat er gisteren een software update is uitgerold die op dit vlak verbetering zou moeten mee brengen.
Ik en mijn vriendin twijfelen of we naar horizon overstappen om zo toch een goedkopere maand oplossing te kunnen krijgen dan wat we nu hebben met ons oude pakket wat in verhouding relatief duur is, en waar helaas weinig aan te veranderen is mits we de opneem functie willen behouden.
We horen graag naar jullie ervaringen sinds de update.
Met vriendelijke groet,
Ralf
Als geen horizon gebruiker vroeg ik mij af of jullie al verschil merken in de stabiliteit nadat er gisteren een software update is uitgerold die op dit vlak verbetering zou moeten mee brengen.
Ik en mijn vriendin twijfelen of we naar horizon overstappen om zo toch een goedkopere maand oplossing te kunnen krijgen dan wat we nu hebben met ons oude pakket wat in verhouding relatief duur is, en waar helaas weinig aan te veranderen is mits we de opneem functie willen behouden.
We horen graag naar jullie ervaringen sinds de update.
Met vriendelijke groet,
Ralf