M
markie1984
onze kabel modems direct op de FDU-44 meterkast versterker.
Voor we internet hadden van UPC zat de mediabox en de analoge tv op een VQ601 CATV/Isolator van UPC.
Deze zit er nu niet meer tussen, aangezien het geheel op de FDU-44 zit.
Vandaag vertelde me iemand dat de VQ601 nodig was, waarvoor kon hij me ook niet precies vertellen.
Dus mijn vraag is nu, wat is dit ding precies? en waarvoor heb ik hem wel of niet nodig?
Voor we internet hadden van UPC zat de mediabox en de analoge tv op een VQ601 CATV/Isolator van UPC.
Deze zit er nu niet meer tussen, aangezien het geheel op de FDU-44 zit.
Vandaag vertelde me iemand dat de VQ601 nodig was, waarvoor kon hij me ook niet precies vertellen.
Dus mijn vraag is nu, wat is dit ding precies? en waarvoor heb ik hem wel of niet nodig?
