• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VPRO o'Hanlons Helden

Berichten
17.522
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Dit was een leuke serie en wilde hem graag toevoegen aan mijn verzameling.
Kan ik deze toch nergens vinden op Usenet? Bijzonder.

Nederland van Boven in 1080i wel gevonden, gestoken scherp is dat zeg, heerlijk!
 
Kleine pleister op de wonde. Hij wandelde vorige week zomaar de kroeg binnen.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/407399_2341559358642_1839695766_1460818_526439490_n.jpg
 
Leuk!

Ken o'Hanlon via Boudewijn Büch, ergens begin van de jaren ’90.
Een markant figuur :laugh:
 
Robert Koopman zei:
Dit was een leuke serie en wilde hem graag toevoegen aan mijn verzameling.
Kan ik deze toch nergens vinden op Usenet? Bijzonder.

Nederland van Boven in 1080i wel gevonden, gestoken scherp is dat zeg, heerlijk!
Beide series (O'Hanlons Helden & Nederland van Boven) kun je ook bij de VPRO bestellen....:-)

Ko
 
ko zei:
Beide series (O'Hanlons Helden & Nederland van Boven) kun je ook bij de VPRO bestellen....:-)

Klopt maar de dvd versie is niet in HD en dat was juist reden om het te verzamelen.
Beide series waren geweldig in HD.
 
Robert Koopman zei:
Klopt maar de dvd versie is niet in HD en dat was juist reden om het te verzamelen.
Beide series waren geweldig in HD.
Daar heb je gelijk in. Het waren fantastische HD-kwaliteits-uitzendingen.

Ko
 
Terug
Bovenaan