K
Kezzaa
Dames en heren technici,
Wellicht een vreemde vraag, maar ik stel hem toch. Na gisteren uitvoerig contact te hebben gehad met Ziggo werd mij aangegeven dat, omdat ik achter een VPN zit, ik mijn downloadsnelheid niet haal (100 i.p.v. 200, upload is wel keurig 20). Laatste bevreemdde mij enorm, aangezien ik mij er helemaal niet van een VPN bewust ben.
Hoe kan ik dat controleren? En kan het zijn dat een VPN door een router of een applicatie als Norton bestaat?
Alvast dank voor de reacties.
Wellicht een vreemde vraag, maar ik stel hem toch. Na gisteren uitvoerig contact te hebben gehad met Ziggo werd mij aangegeven dat, omdat ik achter een VPN zit, ik mijn downloadsnelheid niet haal (100 i.p.v. 200, upload is wel keurig 20). Laatste bevreemdde mij enorm, aangezien ik mij er helemaal niet van een VPN bewust ben.
Hoe kan ik dat controleren? En kan het zijn dat een VPN door een router of een applicatie als Norton bestaat?Alvast dank voor de reacties.
