- Berichten
- 977
Goedemiddag,
Ik heb thuis een nieuwe server met windows Vista erop, daarvoor eentje met Windows XP, maar nu is mijn vraag.
Waarom doet VPN het wel gewoon met Windows xp en niet met Vista.
Met Vista heb ik alleen toegang tot mijn netwerk gegevens, maar niet tot mijn internet verbinding als ik ergens anders zit. Met de XP server had ik dat wel.
Zijn er misschien andere poorten die opengezet moet worden met Windows Vista?
Wie kan mij hiermee helpen.
Met groet :rolleyes:
Ik heb thuis een nieuwe server met windows Vista erop, daarvoor eentje met Windows XP, maar nu is mijn vraag.
Waarom doet VPN het wel gewoon met Windows xp en niet met Vista.
Met Vista heb ik alleen toegang tot mijn netwerk gegevens, maar niet tot mijn internet verbinding als ik ergens anders zit. Met de XP server had ik dat wel.
Zijn er misschien andere poorten die opengezet moet worden met Windows Vista?
Wie kan mij hiermee helpen.
Met groet :rolleyes:
