P
poiuyt
Gisteren voor de ouwe lui horizon besteld, ik had niet gezien dat de actie niet meer gelde van 50% korting gedurende 6 maanden maar heb dit maar voor lief genomen.
Echter, in de voorwaarden staat de je gedurende 6 maanden wel recht hebt op film 1.
https://www.upc.nl/pdf/upc-voorwaarden-alles-in-1.pdf?20120928
Punt 4, ik citeer "U krijgt 6 maanden lang gratis toegang tot Film 1. Indien u al een abonnement op Film 1 heeft krijgt u het abonnementsbedrag voor 6 maanden gecrediteerd."
Ik heb de jongeman, die voor mij 20 minuten aan het rondvragen is geweest, er op gewezen dat UPC zichzelf hiermee in de vingers snijd en ik volgens de voorwaarden gewoon recht heb op 6 maanden gratis film 1. Deze actie staat helemaal los van de 50% korting, het is een individuele regel.
Nu vertelde de jongeman mij dat hij na overleg met meerdere afdelingen niet voor mij kon regelen, wel kon hij een maand lang een premium naar keuze aanbieden.
Is iemand het met mij eens dat UPC zichzelf hiermee in de vingers snijd?
Echter, in de voorwaarden staat de je gedurende 6 maanden wel recht hebt op film 1.
https://www.upc.nl/pdf/upc-voorwaarden-alles-in-1.pdf?20120928
Punt 4, ik citeer "U krijgt 6 maanden lang gratis toegang tot Film 1. Indien u al een abonnement op Film 1 heeft krijgt u het abonnementsbedrag voor 6 maanden gecrediteerd."
Ik heb de jongeman, die voor mij 20 minuten aan het rondvragen is geweest, er op gewezen dat UPC zichzelf hiermee in de vingers snijd en ik volgens de voorwaarden gewoon recht heb op 6 maanden gratis film 1. Deze actie staat helemaal los van de 50% korting, het is een individuele regel.
Nu vertelde de jongeman mij dat hij na overleg met meerdere afdelingen niet voor mij kon regelen, wel kon hij een maand lang een premium naar keuze aanbieden.
Is iemand het met mij eens dat UPC zichzelf hiermee in de vingers snijd?