• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voor iedereen die alleen het beste wil.........!!!!! *(*^^$#$*

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ben76
  • Startdatum Startdatum
B

Ben76

In maak al een ruime tijd gebruik van de pakketten:
* Fiber power 120
* HDTV HD+DVR
* onbeperkt bellen
(incl. een kleine korting)

Nu heb ik gebeld met UPC om eredivisie op te zeggen en garuda tv toe tevoegen, vervolgens werd ik er opgewezen dat ik nog goedkoper uit zou komen als ik mijn producten om zou zetten in het nieuwe pakket "Voor iedereen die alleen het beste wil" ....

* Fiber power 120
* HDTV HD+DVR
* onbeperkt bellen + europa

Vandaag was het zover.... GEEN INTERNET meer.

Gelijk gebeld en het zou aan mijn modem liggen, de boel gereset en nee hoor GEEN INTERNET. Vervolgens maar aangegeven dat ik van de week contact gehad heb met UPC omtrent de opzegging van Eredivisie en toevoeging Garuda TV.

De aardig man in het systeem kijken en ja hoor. Het komt door de omzetting en er is iets fout gegaan. Er is iets blijven hangen. En natuurlijk is er weer eens iets verkeerd gegaan bij mij. Nu moet ik 24 uur wachten op een afdeling die ergens in India zit en het probleem gaat oplossen. Mocht dit niet het geval zijn dan krijg ik een smsje hoelang het gaat duren. Het verhaal dat het aan mijn router zou liggen is natuurlijk komen te vervallen... :-X

Het is me zo beloofd dat het niks voorsteld en dat het alleen maar om een administratieve handeling zou gaan. Er kan niks fout gaan. Het is mijn zo beloofd. (het staat op tape).

Wie o wie heeft hier ook last van of wie kan mij verder helpen. Ik vrees dat het weer lang gaat duren en weer alles uit de kast moet trekken om de boel weer werkende te krijgen.........................
 
Grapjas!Mij hadden ze door een administratieve fout helemaal verwijderd..duurde 6 dagen voor ik alleen maar het internet terug had,en ja,sinds vanmiddag weer email!
100 keer excuses gehoord,maar ach,dat geloof je überhaupt niet!
 
farlakes zei:
wel ff goed lezen Knuffa: hij zei zijn abbo NIET op!

"Wel ff goed lezen farlakes" : hij heeft WEL een opzegging gedaan (eredivisie live eruit) EN heeft een wijziging gedaan (pakket aangepast naar nieuwe abonnementsvorm)!

Dus....eerst even zelf goed lezen, voordat je op onbeleefde manier iemand anders zo aanspreekt, terwijl je er zelf gewoon naast zit.
 
MartCom zei:
"Wel ff goed lezen farlakes" : hij heeft WEL een opzegging gedaan (eredivisie live eruit) EN heeft een wijziging gedaan (pakket aangepast naar nieuwe abonnementsvorm)!

Dus....eerst even zelf goed lezen, voordat je op onbeleefde manier iemand anders zo aanspreekt, terwijl je er zelf gewoon naast zit.

Laten we nou eens wat liever allemaal doen tegen elkaar, kerstmis zit er weer eraan te komen! :o
 
UPC kan dan wel komen met "voor iedereen die alleen het beste wil" en vergeet "voor iedereen die RUST wil". Rust krijg je bij UPC alleen als je niets doet. Dan kan er ook niets fout gaan. Daar heb ik voor gekozen en heb er tot nu toe geen spijt van. Een aanrader! :)
 
Wolley zei:
UPC kan dan wel komen met "voor iedereen die alleen het beste wil" en vergeet "voor iedereen die RUST wil". Rust krijg je bij UPC alleen als je niets doet. Dan kan er ook niets fout gaan. Daar heb ik voor gekozen en heb er tot nu toe geen spijt van. Een aanrader! :)
 
Ben76 zei:
Eindelijk werkt alles na diverse telefoontjes... En ik moet je gelijk geven. Als je geen problemen wilt verander dan niks en laat het zo als het is. En kost een hoop moeite.... Maar als het weer eenmaal werkt is het ook weer fijn.
Update 18 juli 2009 20:40: Afgelopen donderdag kreeg ik onaangekondigd een grijze box thuis gestuurd. TNT medewerker stond voor de deur met de box. Ik gaf aan dat de box niet besteld was. Hij nog zo vriendelijk met de vraag "heb je je pakket veranderd?"

Ik vertelde hem dat ik alles in een pakket heb laten zetten voor de korting. Hij gaf aan.. dat het normaal was dat je dan een nieuwe box kreeg. Ik teken voor het pakket en open het pakket.... Ja hoor.. een grijze box. Meteen UPC gebeld...

Oh.. dat is een foutje.. stuur de nieuwe box gewoon retour.
Hij vroeg mij nog de huidige gegevens van de huidige HDDVR box door te geven. Zo gezegd zo gedaan...
De medewerker beloofde mij dat de nieuwe box uit het systeem gehaald zo worden.
Ik blij... En toen viel de HDDVR box uit.. Blauw scherm... bla bla

Geen TV meer.. Direct gebeld.. en het hele verhaal begint weer opnieuw.
Binnen 24 uur is alles opgelost....

NIET DUS....

TJA... is er nu echt geen medewerker van UPC die dit kan oplossen.

Probleem is dat mijn huidige decoder + smartcard niet geaccepteerd word door het systeem. Omdat de toegezonden decoder is geactiveerd.
Dus moet iemand moet dus de juiste gegevens invoeren en klaar. IS DAT NOU ZO MOEILIJK !!!!
 
Terug
Bovenaan