• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voor eind 2012 IPv6

  • Onderwerp starter Onderwerp starter janos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwere modems van Ziggo (Ubee/Cisco) zijn geschikt voor IPv6.
De routers e.d. die je er zelf achterhangt niet altijd.
Verder ondersteunt windows XP IPv6 niet, dus zou je over moeten op Windows 7.
 
De nieuwere modems van Ziggo (Ubee/Cisco) zijn geschikt voor IPv6.
De routers e.d. die je er zelf achterhangt niet altijd.
Verder ondersteunt windows XP IPv6 niet, dus zou je over moeten op Windows 7.
Op xp werkt ipv6 gewoon. Alleen is ipv6 standaard niet ingeschakeld, mocht u ooit belang bij ipv6 hebben ipv6 onder Windows XP. Dan kan dit door op start --> uitvoeren --> ipv6 install te typen. Hierna is ipv6 beschikbaar bij de netwerkkaarten op uw systeem. Verder hulde aan ziggo voor het ondersteunen van ipv6 in de toekomst.
 
De nieuwere modems van Ziggo (Ubee/Cisco) zijn geschikt voor IPv6.
De routers e.d. die je er zelf achterhangt niet altijd.

Ik heb destijds via Ziggo een Netgear wnr3500v2 router gekocht.
Voor deze router is firmware beschikbaar waarmee support voor IPv6 mogelijk wordt gemaakt.
Nu schijnt het dat Ziggo bepaalde funkties in die router heeft aangepast/uitgeschakeld.
Zou een firmware update daar niet op stuklopen?
 
Hmmm, zou mijn Arris EuroDocsis 3 modem ook IPv6 ondersteunen? :)
 
Verder hulde aan ziggo voor het ondersteunen van ipv6 in de toekomst.

Hoezo hulde? Ziggo had al jaren geleden IPv6 uitgerold kunnen hebben voor in ieder geval de mensen met een Docsis 3 modem. Op 6 juni gaan grote web sites zoals Google IPv6 in gebruik nemen en Ziggo is dan nog niet zover. Ik gebruik al meer dan twee jaar een IPv6 tunnel voor mijn IPv6 verkeer. IPv6 bestaat al meer dan 10 jaar ...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan