Ik lees net hier
https://www.nu.nl/internet/2730611/ziggo-rolt-ipv6-nog-jaar.html
dat Ziggo voor het eind van 2012 IPv6 uitgerold wil hebben in Nederland.
Zijn er hier nog gevolgen voor ziggo gebruikers/klanten.
Bv. weer een nieuwe modem, moet ik dan weer een nieuwe router aanschaffen ?
https://www.nu.nl/internet/2730611/ziggo-rolt-ipv6-nog-jaar.html
dat Ziggo voor het eind van 2012 IPv6 uitgerold wil hebben in Nederland.
Zijn er hier nog gevolgen voor ziggo gebruikers/klanten.
Bv. weer een nieuwe modem, moet ik dan weer een nieuwe router aanschaffen ?
