L
lbeuker
In tegenstelling tot de gemiddelde forum gebruiker heb ik toch echt eerst geprobeerd me in te lezen in alle bekende problemen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iedereen het zo erg heeft als ik.
Ik heb nu een weekje 60mbit fiber power. En opzich gaat de speedtest ok. (tot 45mbit ofzo, maargoed dat was al beter dan de 12 die ik had met adsl)
In een impulsieve bui heb ik op aanraden van een vriend een eweka account gescoord, niet wetende dat er blijkbaar regelmatig problemen zijn tussen eweka en upc. Mijn fout, had ik me in kunnen verdiepen.
De eerste dagen ging dat overigens nog prima, en heb ik zon 40 gb gedownload (met sabnzbd).
Maar sinds gisteren blijf ik hangen op een belachelijke 300/500k. Aangezien ik ook nog ergens een tweaknews account had die maar is geprobeerd, alleen die komt nog lager uit (4 threads ipv 8 )
met of zonder ssl maakt verder geen verschil.
Ik heb alles al een keer gereset enzo, maar dat mag de pret niet drukken.
Mis ik iets, of ben ik gewoon zwaar genaaid na mn overstap? Ik vind het ook niet erg om over te stappen naar de usenet aanbieding van hier, maar dan moet het wel gaan werken. IK heb geen zin in een 3e provider om te testen, die vervolgens ook niet blijkt te werken.
Hopelijk doe ik weer iets verkeerd en valt er nog wat te redden. Aangezien het meeste usenet gebeuren alweer wat gedateerder was ging ik er eigenlijk vanuit dat het ergste voorbij was. Beetje drukken vind ik ook niet erg, maar met deze snelheden kan ik het bijna beter via mn mobiel gaan doen.
Ik heb nu een weekje 60mbit fiber power. En opzich gaat de speedtest ok. (tot 45mbit ofzo, maargoed dat was al beter dan de 12 die ik had met adsl)
In een impulsieve bui heb ik op aanraden van een vriend een eweka account gescoord, niet wetende dat er blijkbaar regelmatig problemen zijn tussen eweka en upc. Mijn fout, had ik me in kunnen verdiepen.
De eerste dagen ging dat overigens nog prima, en heb ik zon 40 gb gedownload (met sabnzbd).
Maar sinds gisteren blijf ik hangen op een belachelijke 300/500k. Aangezien ik ook nog ergens een tweaknews account had die maar is geprobeerd, alleen die komt nog lager uit (4 threads ipv 8 )
met of zonder ssl maakt verder geen verschil.
Ik heb alles al een keer gereset enzo, maar dat mag de pret niet drukken.
Mis ik iets, of ben ik gewoon zwaar genaaid na mn overstap? Ik vind het ook niet erg om over te stappen naar de usenet aanbieding van hier, maar dan moet het wel gaan werken. IK heb geen zin in een 3e provider om te testen, die vervolgens ook niet blijkt te werken.
Hopelijk doe ik weer iets verkeerd en valt er nog wat te redden. Aangezien het meeste usenet gebeuren alweer wat gedateerder was ging ik er eigenlijk vanuit dat het ergste voorbij was. Beetje drukken vind ik ook niet erg, maar met deze snelheden kan ik het bijna beter via mn mobiel gaan doen.



) want ik zou dan minstens de 12 mbit moeten halen die ik met mn adsl kon verwerken.