- Berichten
- 1.060
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik merk afgelopen dagen dat er rare storingen bij VoomHD zitten, om de paar minuten valt het beeld een seconde weg, is dan helemaal zwart, geluid loopt wel door. Verder lijkt er iets niet in orde met het blacklevel, het hele beeld is een tik te donker, en er zit geen nuance meer in het zwart, het loopt helemaal dicht. Andere zenders hebben dit niet. Iemand die dit ook merkt?
En nee, het is geen contrast of helderheid instelling op de tv, de set is ISF gecalibreerd, is dus 100% correct... en trouwens het is alleen op VoomHD en niet op de andere HD zenders.
En nee, het is geen contrast of helderheid instelling op de tv, de set is ISF gecalibreerd, is dus 100% correct... en trouwens het is alleen op VoomHD en niet op de andere HD zenders.
maar elk jaar ofzo lijkt me wel ok. Het is niet goedkoop helaas, maar wel degelijk de moeite waard. Ik heb nu zelf een metertje waarmee ik wat kan spelen, maar die is lang niet goed genoeg voor een echte volledige calibratie, maar ik kan dan wel een beetje in de gaten houden of dingen verlopen.