Z
zembla
Jammer, heb ik een HD abonnement en gaat één van de beste HD zenders eruit.
Zijn er meer mensen die het verdwijnen van Voom HD niet leuk vinden en kunnen we UPC nog overhalen om het vooral NIET te doen?
Zijn er meer mensen die het verdwijnen van Voom HD niet leuk vinden en kunnen we UPC nog overhalen om het vooral NIET te doen?