• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voom HD verdwijnt van de kabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zembla
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zembla

Jammer, heb ik een HD abonnement en gaat één van de beste HD zenders eruit.

Zijn er meer mensen die het verdwijnen van Voom HD niet leuk vinden en kunnen we UPC nog overhalen om het vooral NIET te doen?
 
Zie: Wijzigingen per 1-9-2009

Je kunt UPC altijd bellen, mailen, schrijven dat je het niet leuk vind, maar dat zal niets veranderen.
Er zijn in het verleden zelfs acties (bv petities) gehouden ivm zenderwijzigingen. Resultaat: 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan