Q
QubyB
Ben ik de enige of zijn er meer HD kijkers die ondervinden dat het volume van VOOM HD een dB-tje of 10 lager is dan de andere kanalen? (Aansluiting via coax digital out op receiver.)
Als ik VOOM kijk moet ik mijn volumeknop behoorlijk open draaien. Zap ik naar een ander kanaal maar vergeet ik het volume eerst terug te zetten dan doen mijn speakers “VOOM”! (Oh, heet die zender daarom zo?)
Als ik VOOM kijk moet ik mijn volumeknop behoorlijk open draaien. Zap ik naar een ander kanaal maar vergeet ik het volume eerst terug te zetten dan doen mijn speakers “VOOM”! (Oh, heet die zender daarom zo?)
