• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Volume van VOOM HD een stuk lager dan de rest?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter QubyB
  • Startdatum Startdatum
Q

QubyB

Ben ik de enige of zijn er meer HD kijkers die ondervinden dat het volume van VOOM HD een dB-tje of 10 lager is dan de andere kanalen? (Aansluiting via coax digital out op receiver.)

Als ik VOOM kijk moet ik mijn volumeknop behoorlijk open draaien. Zap ik naar een ander kanaal maar vergeet ik het volume eerst terug te zetten dan doen mijn speakers “VOOM”! (Oh, heet die zender daarom zo?) :o
 
Hier is VoomHD inderdaad ook een stuk zachter dan de rest.
 
Terug
Bovenaan