F
Flippo
Ben van KPN over naar UPC voor telefonie. Good old analoog voor VOIP.
Nu is het aansluiten probleemloos verlopen. Maar het volume is een stuk zachter dan vroeger. Komt er minder peut uit die Arris modem dan uit de wijkcentrale plus 10 kilometer kabel?
Zou ik het volume op de modem harder kunnen zetten? Op de toestellen kan dat niet, het zijn al tamelijk oude KPN gevallen.
Ik dacht, dat kan vast wel op de Advanced tab van de Arris modem. Maar daar krijg ik de vraag voor de "Password of the day". Iemand enig idee?
Nu is het aansluiten probleemloos verlopen. Maar het volume is een stuk zachter dan vroeger. Komt er minder peut uit die Arris modem dan uit de wijkcentrale plus 10 kilometer kabel?

Zou ik het volume op de modem harder kunnen zetten? Op de toestellen kan dat niet, het zijn al tamelijk oude KPN gevallen.
Ik dacht, dat kan vast wel op de Advanced tab van de Arris modem. Maar daar krijg ik de vraag voor de "Password of the day". Iemand enig idee?