VolopBellen Altijd niet te bestellen bij aanvraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wachtwoord

VolopBellen niet te bestellen bij aanvraag A-in-1.

Of ik moet er overheen gekeken hebben bij een aanvraag voor Alles-in-1 met nummerbehoud, of het staat er gewoon niet bij, maar in de online aanvraag bestaat m.i. geen mogelijkheid direct "VolopBellen" te bestellen.
Vraag 1. Duurt het tegenwoordig nog zo lang voordat alle producten na levering zijn toegevoegd aan "Mijn Ziggo"?
Vraag 2. Is VolopBellen via "Mijn Ziggo" in korte tijd daadwerkelijk in werking?

(Nee, wij gaan niet rommelen in de lopende aanvraag. Dan wordt het bijna gegarandeerd een puinhoop.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb sinds gisteren alles in 1, maar dat staat nu nog niet verwerkt in Mijn Ziggo.

Misschien als je de helpdesk belt nadat alles is aangesloten en je meteen Volop Bellen altijd besteld, zal het denk ik binnen een dag geregeld kunnen zijn. Hoef je niet per se via Mijn Ziggo te doen en bellen naar de helpdesk via je Ziggo lijn is gratis...
Het enige wat nu nog niet werkt voor mij is kijken via de ziggo app, omdat het nog niet verwerkt is in mijn Ziggo...
 
Update: vandaag zie ik bij mijn ziggo mijn alles in 1 staan en kan ik bij voorbeeld volop bellen bestellen.
Het duurt dus zo'n 2 dagen om te kunnen bestellen via mijn Ziggo...
 
Dank je voor je inzet.
Blijft alleen nog de vraag: hoelang duurt het voordat VolopBellen bij online (achteraf) bestellen daadwerkelijk in bedrijf gaat.

Overigens, commercieel gezien m.i. geen handige zet dat het niet direct bij een nieuwe aanvraag te bestellen is.
Bij het gedeelte van TV staan wél tal van uitbreidingskeuzes.
 
Bedankt voor de tip :) volop bellen wordt inderdaad niet aangeboden in het bestelproces. Ik ga dit doorgeven, lijkt mij ook handig om dit tijdens het bestellen aan te bieden.

Je kan volop bellen achteraf bestellen via Mijn Ziggo of de klantenservice. Via Mijn Ziggo moet je helaas wachten totdat de diensten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn.
 
Bedankt voor de tip :)
Geen dank, geef maar een jaar lang gratis A-in-1. :schater:

Maar helaas geen antwoord op mijn overgebleven vraag.
Bij het in "MijnZiggo" (na-)bestellen van VolopBellen, vanaf wanneer is die uitbreiding dan actief?
 
Geen dank, geef maar een jaar lang gratis A-in-1. :schater:

Maar helaas geen antwoord op mijn overgebleven vraag.
Bij het in "MijnZiggo" (na-)bestellen van VolopBellen, vanaf wanneer is die uitbreiding dan actief?
Dit kan tot 10 werkdagen na het activeren van je modem zijn. Je mag ook mij een PB sturen met je postcode+huisnummer dan zorg ik er voor dat dit gebeurd zodra je bestelling geheel verwerkt is.
 
Dank je voor het antwoord en aanbieding.
T.z.t. neem ik contact met je op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan