W
Wachtwoord
VolopBellen niet te bestellen bij aanvraag A-in-1.
Of ik moet er overheen gekeken hebben bij een aanvraag voor Alles-in-1 met nummerbehoud, of het staat er gewoon niet bij, maar in de online aanvraag bestaat m.i. geen mogelijkheid direct "VolopBellen" te bestellen.
Vraag 1. Duurt het tegenwoordig nog zo lang voordat alle producten na levering zijn toegevoegd aan "Mijn Ziggo"?
Vraag 2. Is VolopBellen via "Mijn Ziggo" in korte tijd daadwerkelijk in werking?
(Nee, wij gaan niet rommelen in de lopende aanvraag. Dan wordt het bijna gegarandeerd een puinhoop.)
Of ik moet er overheen gekeken hebben bij een aanvraag voor Alles-in-1 met nummerbehoud, of het staat er gewoon niet bij, maar in de online aanvraag bestaat m.i. geen mogelijkheid direct "VolopBellen" te bestellen.
Vraag 1. Duurt het tegenwoordig nog zo lang voordat alle producten na levering zijn toegevoegd aan "Mijn Ziggo"?
Vraag 2. Is VolopBellen via "Mijn Ziggo" in korte tijd daadwerkelijk in werking?
(Nee, wij gaan niet rommelen in de lopende aanvraag. Dan wordt het bijna gegarandeerd een puinhoop.)
Laatst bewerkt door een moderator: