Mijn Ziggo is momenteel echt een puinhoop, waar het voorheen gemakkelijk was een abonnement aan te passen, wordt dat nu onmogelijk gemaakt. Zo wil ik nu 'Volop Bellen' uitschakelen, maar het kan gewoon niet.
Wanneer ik Volop Bellen uitschakel in het linker menu, blijft deze gewoon in de lijst staan, en verandert alleen TV Extra naar Movies & Series XL (? logisch?). Soms komt er rechts (in de 'nieuw abonnement' kolom) een kruisje te staan naast Volop Bellen, maar wanneer je hier op klikt wordt Volop Bellen ook niet verwijderd, het kruisje verdwijnt simpelweg en Volop Bellen blijft doodleuk actief. Ik heb een Alles-in-één Extra oud Z3 abonnement, maar dat heeft er allemaal weinig mee te maken, welke configuratie ik ook instel met de laatste producten van Ziggo, Volop Bellen is op geen enkele wijze uit te schakelen en wordt altijd meegenomen in het abonnement. Sterker nog, als ik ook maar iets wijzig, verdwijnen vast bellen en internet uit het abonnement... Met de optie voor een nieuw Connect & Play abonnement, mét Mediabox XL (die ik niet wil) en ZONDER 'vast bellen' is volop bellen nog steeds niet uit te schakelen, hoe bagger kan je website zijn?
Ik vind dit dus echt enorm storend dat een product dat wordt aangegeven als maandelijks opzegbaar via de website, alsnog weer vereist dat ik een uur aan de lijn moet hangen bij de klantenservice om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb daar de tijd noch zin voor. Ik erger me echt kapot aan dit waardeloze pruts systeem.
Wanneer ik Volop Bellen uitschakel in het linker menu, blijft deze gewoon in de lijst staan, en verandert alleen TV Extra naar Movies & Series XL (? logisch?). Soms komt er rechts (in de 'nieuw abonnement' kolom) een kruisje te staan naast Volop Bellen, maar wanneer je hier op klikt wordt Volop Bellen ook niet verwijderd, het kruisje verdwijnt simpelweg en Volop Bellen blijft doodleuk actief. Ik heb een Alles-in-één Extra oud Z3 abonnement, maar dat heeft er allemaal weinig mee te maken, welke configuratie ik ook instel met de laatste producten van Ziggo, Volop Bellen is op geen enkele wijze uit te schakelen en wordt altijd meegenomen in het abonnement. Sterker nog, als ik ook maar iets wijzig, verdwijnen vast bellen en internet uit het abonnement... Met de optie voor een nieuw Connect & Play abonnement, mét Mediabox XL (die ik niet wil) en ZONDER 'vast bellen' is volop bellen nog steeds niet uit te schakelen, hoe bagger kan je website zijn?
Ik vind dit dus echt enorm storend dat een product dat wordt aangegeven als maandelijks opzegbaar via de website, alsnog weer vereist dat ik een uur aan de lijn moet hangen bij de klantenservice om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb daar de tijd noch zin voor. Ik erger me echt kapot aan dit waardeloze pruts systeem.
Laatst bewerkt: