• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Volop Bellen niet uit te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nohara

Forum Gebruiker
Berichten
518
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijn Ziggo is momenteel echt een puinhoop, waar het voorheen gemakkelijk was een abonnement aan te passen, wordt dat nu onmogelijk gemaakt. Zo wil ik nu 'Volop Bellen' uitschakelen, maar het kan gewoon niet.

Wanneer ik Volop Bellen uitschakel in het linker menu, blijft deze gewoon in de lijst staan, en verandert alleen TV Extra naar Movies & Series XL (? logisch?). Soms komt er rechts (in de 'nieuw abonnement' kolom) een kruisje te staan naast Volop Bellen, maar wanneer je hier op klikt wordt Volop Bellen ook niet verwijderd, het kruisje verdwijnt simpelweg en Volop Bellen blijft doodleuk actief. Ik heb een Alles-in-één Extra oud Z3 abonnement, maar dat heeft er allemaal weinig mee te maken, welke configuratie ik ook instel met de laatste producten van Ziggo, Volop Bellen is op geen enkele wijze uit te schakelen en wordt altijd meegenomen in het abonnement. Sterker nog, als ik ook maar iets wijzig, verdwijnen vast bellen en internet uit het abonnement... Met de optie voor een nieuw Connect & Play abonnement, mét Mediabox XL (die ik niet wil) en ZONDER 'vast bellen' is volop bellen nog steeds niet uit te schakelen, hoe bagger kan je website zijn?

Ik vind dit dus echt enorm storend dat een product dat wordt aangegeven als maandelijks opzegbaar via de website, alsnog weer vereist dat ik een uur aan de lijn moet hangen bij de klantenservice om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb daar de tijd noch zin voor. Ik erger me echt kapot aan dit waardeloze pruts systeem.
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt een fout in de mijn Ziggo omgeving te zijn, je zou normaal gesproken gewoon dingen moeten kunnen wijzigen. Mocht het nog steeds niet zijn gelukt, stuur ons dan middels privebericht je postcode+huisnummer, dan zullen wij volop bellen voor je stopzetten en kijken waarom dit niet via mijn Ziggo lukt.

Groet,

Jelle
 
Dit lijkt een fout in de mijn Ziggo omgeving te zijn, je zou normaal gesproken gewoon dingen moeten kunnen wijzigen. Mocht het nog steeds niet zijn gelukt, stuur ons dan middels privebericht je postcode+huisnummer, dan zullen wij volop bellen voor je stopzetten en kijken waarom dit niet via mijn Ziggo lukt.

Groet,

Jelle

Vandaag, 14 nov 2017, werkt het 'uitvinken' van 'VOLOP BELLEN' nog steeds niet in de MijnZiggo omgeving. Via een chat met een Ziggo medewerkster is toegezegd dat zij dit voor mij zal doen. Fijn, maar waarom staat de optie van uitschakelen nog steeds vermeld terwijl het niet werkt?
 
Dat aanpassen op de site lukt zeker al 6 maanden niet.
Moest uiteindelijk wijzigingen in telefoonzaken via webcare op twitter laten lopen.
 
Zojuist (18/11/2017) ook geprobeerd om Volop Bellen uit te zetten.
Helaas is dit nog altijd niet mogelijk, ongeacht welke browser (IE / Chrome / Edge) gebruikt wordt.
Ik ben op zich zeer tevreden met Ziggo, maar dat dit na vele maanden nog altijd niet correct werkt is zeer opmerkelijk en slecht uit te leggen aan klanten. (Ik schat de kans van slagen om de Volop Bellen optie AAN te kunnen zetten - als deze nu juist uit staat - op 100% in...).
 
Rechts bij het menu bestelling blijf volop bellen staan, dus nieuwe abo blijft zonder aanpassing
 
Ik heb het ook eens even getest, ik heb nog Volop Bellen Internationaal.
Maak er Volop Bellen van en dat werkt maar als ik dat ook uitvink blijft het inderdaad gewoon staan.
Overweeg ook om deze opties te laten vervallen naar alleen bellen en dan per minut betalen.
Bel eigenlijk nooit meer maar dat lukt dus niet via de website.
 
Ik heb volop bellen al een tijd terug laten vallen,
na een ander abonement.
Nu blijf ik mailtjes krijgen, of ik dat weer wil bestellen omdat ik iets mis.
Lijkt me dat het bellen een van de grootste winstpakkers is van Ziggo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan