- Berichten
- 901
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
In het topic over de problematiek dat je als klant al geruime tijd Volop Bellen niet kunt uitschakelen in Mijn Ziggo kwam via forumlid Robert Koopman het interessante aspect naar voren dat er nog fUPC-klanten zijn die een niet meer bestaande telefoniedienst afnemen, nl. Volop Bellen Internationaal. Aangezien er misschien nog meer klanten zijn met dit verouderde extra telefoniepakket en in de praktijk niet internationaal bellen, leek het mij nuttig in een nieuw topic naar voren te brengen dat men zich in die omstandigheden 48 euro per jaar kan besparen door te downgraden naar Volop Bellen.
Hoe is e.e.a. vanuit fUPC hoek verlopen de afgelopen jaren?
Er bestond een extra telefoniedienst, genaamd Onbeperkt Bellen Europa. Kostenplaatje: € 14,95, tot 1 maart dit jaar zelfde tarief en ik vermoed dat dit nog steeds zo is. Op een voor mij achteraf niet meer te verifiëren moment heeft UPC op slinkse wijze deze extra dienst geïntegreerd in het 3-in-1 pakket. Daar kwam ik achter, toen na de fusie bleek dat er opnieuw een aparte telefoniedienst in het dienstenpakket zat: Volop Bellen, dat tot op de dag van vandaag € 10,95 kost. Aangezien ik in de praktijk nimmer internationaal bel, wilde ik via de klantenservice naar die nieuwe extra telefoniedienst downgraden. Dat was tot mijn verontwaardiging echter niet mogelijk, omdat het in mijn toen verouderde niet meer actuele 3-in-1 pakket geen apart extra product meer was, zodat de enige mogelijkheid was te upgraden naar een nieuw duurder 3-in-1 pakket van Ziggo. Dat heb ik vorig jaar niet gedaan, maar alsnog in maart dit jaar toen ik overstapte naar het 3-in-1 pakket MAX.
Ik hoop dat het een paar forumleden nu alsnog duidelijk wordt waarop ik in mijn posts in het hierboven aangehaalde topic doelde en dat het volledig uit de lucht gegrepen was de inhoud van mijn berichten als onzin te bestempelen (ik zal maar niet de letterlijke aantijging aanhalen, want die was flink onder de gordel), alsmede dat een aantal f-UPC klanten met dezelfde niet meer bestaande extra telefoniedienst als Robert Koopman nu nog heeft er hun financieel voordeel mee kunnen doen.
Hoe is e.e.a. vanuit fUPC hoek verlopen de afgelopen jaren?
Er bestond een extra telefoniedienst, genaamd Onbeperkt Bellen Europa. Kostenplaatje: € 14,95, tot 1 maart dit jaar zelfde tarief en ik vermoed dat dit nog steeds zo is. Op een voor mij achteraf niet meer te verifiëren moment heeft UPC op slinkse wijze deze extra dienst geïntegreerd in het 3-in-1 pakket. Daar kwam ik achter, toen na de fusie bleek dat er opnieuw een aparte telefoniedienst in het dienstenpakket zat: Volop Bellen, dat tot op de dag van vandaag € 10,95 kost. Aangezien ik in de praktijk nimmer internationaal bel, wilde ik via de klantenservice naar die nieuwe extra telefoniedienst downgraden. Dat was tot mijn verontwaardiging echter niet mogelijk, omdat het in mijn toen verouderde niet meer actuele 3-in-1 pakket geen apart extra product meer was, zodat de enige mogelijkheid was te upgraden naar een nieuw duurder 3-in-1 pakket van Ziggo. Dat heb ik vorig jaar niet gedaan, maar alsnog in maart dit jaar toen ik overstapte naar het 3-in-1 pakket MAX.
Ik hoop dat het een paar forumleden nu alsnog duidelijk wordt waarop ik in mijn posts in het hierboven aangehaalde topic doelde en dat het volledig uit de lucht gegrepen was de inhoud van mijn berichten als onzin te bestempelen (ik zal maar niet de letterlijke aantijging aanhalen, want die was flink onder de gordel), alsmede dat een aantal f-UPC klanten met dezelfde niet meer bestaande extra telefoniedienst als Robert Koopman nu nog heeft er hun financieel voordeel mee kunnen doen.
Laatst bewerkt:
