• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Volgens monteurs word de 'grote' Horizon update 29-30 jan 2013 uitgerold.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb net 2 monteurs over de vloer gehad i.v.m happerende opnames en het controleren van mijn binnenkomende signaal. De monteurs hebben mij verteld dat in de loop van vanacht de grote Horizon update uitgerold gaat worden. Nieuwe menu's en verschillende bug fixes zullen morgen op de Horizon Gateway staan.

De nieuwe afstandsbediening wordt op dit moment getest. Volgens de monteurs is het de bedoeling dat alle huidige Horizon gebruikers de nieuwe AB gratis krijgen.
 
Robocop0860 zei:
hm en van UPC zelf horen we niets?
Ach we gaan het zien.

Inderdaad. De tijd zal het leren of die 2 monteurs de waarheid aan mij hebben verteld.
 
haha wat zijn we samen weer positief.
Zie net dat de UPC webmail ook een gedaante wisseling heeft ondergaan, ziet er wel aardig uit.
Wel wennen en gelijk al weer foutmeldingen.

Maar ja na al twee weken zoeken dien ik te bekenen dat we niet slecht af zijn met UPC ondanks alles.
Dus dan maar blijven bij de beste van de slechtste
 
HP Deskjet zei:
De nieuwe afstandsbediening wordt op dit moment getest. Volgens de monteurs is het de bedoeling dat alle huidige Horizon gebruikers de nieuwe AB gratis krijgen.
Heb je ook een jpgtje van je nieuwe AB?
Kan iedereen die een horizon box heeft alvast voorproeven wat er in het UPC vat zit wat dan hopelijk niet zal verzuren. :)
 
Volgens mij heeft hij die nog niet. Er staan wat foto's op dit forum ervan.

UPC-Horizon.jpg
images


Alweer een 'grote' update? Met de HDCP problemen oplossen zijn ze ook nog niet verder gekomen. Laatste keer zei de klantenservice dan er nog geen vorderingen waren.
 
Vrijveel hdcp problemen zijn toch opgelost, niet alle maar toch nu hopen dat de rest morgen als update eris ook kunnen kijken via hdmi.
 
HP Deskjet zei:
Ik heb net 2 monteurs over de vloer gehad i.v.m happerende opnames en het controleren van mijn binnenkomende signaal. De monteurs hebben mij verteld dat in de loop van vanacht de grote Horizon update uitgerold gaat worden. Nieuwe menu's en verschillende bug fixes zullen morgen op de Horizon Gateway staan.

De nieuwe afstandsbediening wordt op dit moment getest. Volgens de monteurs is het de bedoeling dat alle huidige Horizon gebruikers de nieuwe AB gratis krijgen.

Eerst zien dan geloven ::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan