• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Volgende verslechtering op Ziggo-website

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ziggo999
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ziggo999

bericht ingetrokken

Bericht door ziggo999 ingetrokken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig, er zijn mensen op het forum die juist vonden dat het weg moest.. Nu is het weg, nu hoor je weer wat anders.

Zoals je kan lezen op de homepage gaat de MGV zich nu harder opstellen tegen Ziggo, het is misschien eens tijd dat er harde doelen op tafel komen.
 
De medewerkers die op outbound calls werkten zullen nu waarschijnlijk aan de inbound calls meehelpen, om zo de drukte weg te halen.....Das de enige reden die ik kan bedenken dat die functie op de website is weggehaald :roll:
 
Dat kan ik me goed voorstellen.

Jammer is dat de MGV niet veel informatie krijgt van Ziggo mbt dit soort dingen. Dat er problemen zijn kan ik me goed voorstellen, daar is iedereen het wel over eens.

Als Ziggo nu communiceert: Er zijn problemen bij de helpdesk, we doen er dit dit en dit aan.. Dan weten mensen dat er hard aan gewerkt wordt, als men dit niet communiceert dan blijven mensen (af)reageren op de helpdesk.

Nu komen er stukjes op de homepage met problemen, het zou beter zijn als er stukjes op de homepage komen met oplossingen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan