Dat kan ik me goed voorstellen.
Jammer is dat de MGV niet veel informatie krijgt van Ziggo mbt dit soort dingen. Dat er problemen zijn kan ik me goed voorstellen, daar is iedereen het wel over eens.
Als Ziggo nu communiceert: Er zijn problemen bij de helpdesk, we doen er dit dit en dit aan.. Dan weten mensen dat er hard aan gewerkt wordt, als men dit niet communiceert dan blijven mensen (af)reageren op de helpdesk.
Nu komen er stukjes op de homepage met problemen, het zou beter zijn als er stukjes op de homepage komen met oplossingen!