E
EricH
Naar aanleiding meerdere telefoongesprekken met klantenservice deze mail verzonden. Nog geen reactie op.
Mijn moeder woont in Huizen gaat binnen de gemeente verhuizen.
Op haar nieuwe woonlocatie heeft zij wel Ziggo tv.Volgens klantenservice zowel analoog als digitaal.
Echter haar telefoon kunnen ze niet verhuizen!!!!
Uiteraard heeft ziggo wel de volledige gegevens doorgemaild gekregen
Wegens privacy nu vervangen door ...
Ik ben radeloos
Graag wil ik een verhuizing doorgeven van
Mevr. A. H.....
M. ...
127 Huizen
Geboortedatum 24 ... 1924
Zij gaat verhuizen naar:
O. plein 100 – ...
127. .. Huizen.
Via uw klantenservice heb ik begrepen dat deze verhuizing voor uw organisatie niet zo makkelijk is.
Via uw medewerkers heb ik zelfs de vraag gekregen of ik wil gaan inventariseren waar overige bewoners van hoofdnummer 100 hun telefonie van afnemen.
Die zelfde medewerker kon mij wel vertellen dat er wel digitale televisie aanwezig kan zijn.
Mijn moeder maakt op dit moment gebruik van mijn decoder en mijn pasje.
Reden hiervoor is dat ik de tussenpersoon ben als er een probleem is met haar tv of telefoon.
Als ziggo digitale televisie kan leveren op vermeld adres, dan is voip eveneens mogelijk!!!!
Ik zie het daadwerkelijk als onwil om haar telefoonverhuizing te weigeren.
Aan de geboortedatum van mijn moeder kunt u haar leeftijd aflezen. Zij heeft dus geen beschikking over internet en een mobiele telefoon gebruikt zij in uiterste noodzaak.
Overstappen op de kpn kabel kost 30 dagen. Indien u mijn moeder dwingt over te stappen is dit dus moedwillige poging tot haar doodsoorzaak, dus MOORD.
Een hulpbehoevende vrouw van bijna 90 mag je niet zonder telefoon laten zitten.
Kijk haar telefoon gegevens na en je weet het zelf!!!!
U ziet zelf dat zij dagelijks veelvuldig gebruik maakt van uw diensten.
Wat ik u vraag is om de frequentie voor voip open te zetten, op vermeld nieuw adres:
O.100 –...
127... Huizen.
Deze omzetting is technisch mogelijk.
Ik zal u dan ook publiekelijk onwil verwijten bij weigering hiervan.
En dan ook gevoelsmatig gedwongen worden om verdere stappen te ondernemen en ziggo zeer zeker in een zeer zwart ligt te brengen!!!!
Het gaat om mijn moeder!!!!
Reactie kan naar:
EricH
Mijn moeder woont in Huizen gaat binnen de gemeente verhuizen.
Op haar nieuwe woonlocatie heeft zij wel Ziggo tv.Volgens klantenservice zowel analoog als digitaal.
Echter haar telefoon kunnen ze niet verhuizen!!!!
Uiteraard heeft ziggo wel de volledige gegevens doorgemaild gekregen
Wegens privacy nu vervangen door ...
Ik ben radeloos
Graag wil ik een verhuizing doorgeven van
Mevr. A. H.....
M. ...
127 Huizen
Geboortedatum 24 ... 1924
Zij gaat verhuizen naar:
O. plein 100 – ...
127. .. Huizen.
Via uw klantenservice heb ik begrepen dat deze verhuizing voor uw organisatie niet zo makkelijk is.
Via uw medewerkers heb ik zelfs de vraag gekregen of ik wil gaan inventariseren waar overige bewoners van hoofdnummer 100 hun telefonie van afnemen.
Die zelfde medewerker kon mij wel vertellen dat er wel digitale televisie aanwezig kan zijn.
Mijn moeder maakt op dit moment gebruik van mijn decoder en mijn pasje.
Reden hiervoor is dat ik de tussenpersoon ben als er een probleem is met haar tv of telefoon.
Als ziggo digitale televisie kan leveren op vermeld adres, dan is voip eveneens mogelijk!!!!
Ik zie het daadwerkelijk als onwil om haar telefoonverhuizing te weigeren.
Aan de geboortedatum van mijn moeder kunt u haar leeftijd aflezen. Zij heeft dus geen beschikking over internet en een mobiele telefoon gebruikt zij in uiterste noodzaak.
Overstappen op de kpn kabel kost 30 dagen. Indien u mijn moeder dwingt over te stappen is dit dus moedwillige poging tot haar doodsoorzaak, dus MOORD.
Een hulpbehoevende vrouw van bijna 90 mag je niet zonder telefoon laten zitten.
Kijk haar telefoon gegevens na en je weet het zelf!!!!
U ziet zelf dat zij dagelijks veelvuldig gebruik maakt van uw diensten.
Wat ik u vraag is om de frequentie voor voip open te zetten, op vermeld nieuw adres:
O.100 –...
127... Huizen.
Deze omzetting is technisch mogelijk.
Ik zal u dan ook publiekelijk onwil verwijten bij weigering hiervan.
En dan ook gevoelsmatig gedwongen worden om verdere stappen te ondernemen en ziggo zeer zeker in een zeer zwart ligt te brengen!!!!
Het gaat om mijn moeder!!!!
Reactie kan naar:
EricH