• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VOIP Verhuizing voor hoogbejaarde geweigerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter EricH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

EricH

Naar aanleiding meerdere telefoongesprekken met klantenservice deze mail verzonden. Nog geen reactie op.
Mijn moeder woont in Huizen gaat binnen de gemeente verhuizen.
Op haar nieuwe woonlocatie heeft zij wel Ziggo tv.Volgens klantenservice zowel analoog als digitaal.
Echter haar telefoon kunnen ze niet verhuizen!!!!

Uiteraard heeft ziggo wel de volledige gegevens doorgemaild gekregen
Wegens privacy nu vervangen door ...

Ik ben radeloos

Graag wil ik een verhuizing doorgeven van

Mevr. A. H.....

M. ...

127 Huizen

Geboortedatum 24 ... 1924



Zij gaat verhuizen naar:

O. plein 100 – ...
127. .. Huizen.



Via uw klantenservice heb ik begrepen dat deze verhuizing voor uw organisatie niet zo makkelijk is.



Via uw medewerkers heb ik zelfs de vraag gekregen of ik wil gaan inventariseren waar overige bewoners van hoofdnummer 100 hun telefonie van afnemen.



Die zelfde medewerker kon mij wel vertellen dat er wel digitale televisie aanwezig kan zijn.



Mijn moeder maakt op dit moment gebruik van mijn decoder en mijn pasje.

Reden hiervoor is dat ik de tussenpersoon ben als er een probleem is met haar tv of telefoon.



Als ziggo digitale televisie kan leveren op vermeld adres, dan is voip eveneens mogelijk!!!!





Ik zie het daadwerkelijk als onwil om haar telefoonverhuizing te weigeren.

Aan de geboortedatum van mijn moeder kunt u haar leeftijd aflezen. Zij heeft dus geen beschikking over internet en een mobiele telefoon gebruikt zij in uiterste noodzaak.

Overstappen op de kpn kabel kost 30 dagen. Indien u mijn moeder dwingt over te stappen is dit dus moedwillige poging tot haar doodsoorzaak, dus MOORD.

Een hulpbehoevende vrouw van bijna 90 mag je niet zonder telefoon laten zitten.

Kijk haar telefoon gegevens na en je weet het zelf!!!!

U ziet zelf dat zij dagelijks veelvuldig gebruik maakt van uw diensten.



Wat ik u vraag is om de frequentie voor voip open te zetten, op vermeld nieuw adres:

O.100 –...

127... Huizen.

Deze omzetting is technisch mogelijk.

Ik zal u dan ook publiekelijk onwil verwijten bij weigering hiervan.

En dan ook gevoelsmatig gedwongen worden om verdere stappen te ondernemen en ziggo zeer zeker in een zeer zwart ligt te brengen!!!!

Het gaat om mijn moeder!!!!


Reactie kan naar:

EricH
 
kunnen / willen niet leveren

Nummerbehoud kan wel, maar dan moet ze over gaan naar een andere telefoon provider. Dat duurt een maand.
Terwijl ziggo daar wel televisie regelt. Dus ze heeft daar een kabel aansluiting.
Maar omdat het een verzorgingsflat is, is alleen het hoofd nummer bekend. Een aansluiting op een huisnummer toevoeging kan volgens hun niet.
Terwijl dat huisnummer toevoeging wel gebruik kan maken van ziggo digitale tv
 
Hallo Eric,

Ziggo levert waarschijnlijk TV op maat (TOM) op de nieuwe locatie. In dat geval is er alleen TV beschikbaar en geen diensten die 2 weg verkeer vereisen (telefonie, internet). Dit kan je Ziggo niet kwalijk nemen, die leveren waarschijnlijk liever TOMi (internet en telefonie) dan TOM maar die keuze is aan de instantie waar de woningen van zijn.

Ziggo had je wel beter kunnen informeren lijkt mij..
 
Klantenservice?!?! Ziggo

Ziggo meldt mij dat ik maar een aanvraag moet indienen voor een aansluiting op huisnummer en huisnummer toevoeging. Of over moet stappen op KPN.
Ik ben zelf medewerker klantenservice geweest op een vergelijkbare afdeling van adsl maatschappij. Maar zo onbeschoft als ik nu behandeld ben, ken ik echt niet.
Ik vind het echt heel erg.
Tom en Tomi zegt mij niets (nogmaals wel op vergelijkbare afdeling gewerkt).
Dit komt voor mij neer op onwil.
 
Ik snap 'm even niet. Ti's waarschijnlijk een TOM locatie, dus geen telefonie (internet).

En jij wilt iets afnemen wat dus niet kan.

Waarom ga je niet naar de directie van het tehuis/aanleunwoning? Zij kunnen Ziggo geld geven om een ombouw te doen naar TOM-i. Levert Ziggo alleen maar geld op (ombouw, maandelijkse kosten en abo's van klanten zoals je moeder).

https://www.ziggozakelijk.nl/televisie/tv_op_maat_interactief
 
Tom of tomi op een adres met kamernummer?!?!?

Moet ik hier iets uit snappen?
Ik woon hier ook in een apartementencomplex. en kan gewoon kiezen tussen adsl, glasvezel of ziggo.
Ziggo wil gewoon een totaal abo, terwijl ze voor elk apart kamer nummer een abo kunnen zorgen.
Waarom moet ik daar achter aan gaan.
In haar huidige woning kan ze ook kiezen.
Laat dat burocratisch geleuter achterwege, Alle bewoners op betreffende locatie hebben hun eigen woon en leefruimte. Dan zit er een fout in het systeem van ziggo. Contract aanpassing is voldoende. Dat tehuis hoeft niets te doen. Alleen voortaan bewoners attent maken dat er algemeen kabel tv is en voor de rest gebruik gemaakt kan worden van welke faciliteit dan ook.
Mijn buren hebben glasvezel. Moet bik dan maar ziggo opgeven, omdat ik in een flat woon!!! Daar is het niets anders. Het gaat om voip, Dus haar gesprekken zijn haar gesprekken!!!! Ze heeft dan wel een heel eigen ip adres. !!!!
 
Alle bewoners op betreffende locatie hebben hun eigen woon en leefruimte
Maar niet hun eigen kabel aansluiting. En daar gaat het om.
Je denkt dat het vanzelfsprekend is omdat het bij jou appartement wel is.
Nu, dat is dus niet zo. En dat is niet de keuze van Ziggo, maar de eigenaar van het appartementengebouw.
 
Hallo Eric,

Het zit niet fout in het systeem van Ziggo. Ziggo levert er alleen tv. Dat is de keuze van het verzorgingstehuis. Ziggo levert dan tot 1 inkomend punt in het complex. Het netwerk daarna wordt meestal door de eigen technische dienst van de zorginstelling geregeld. Dat er geen Ziggo telefonie leverbaar is niet de fout van Ziggo maar een keuze van de zorginstelling.
 
Voip verhuizing voor hoogbejaarden

Waar het mij om gaat, is dat als mensen met deze vraag bij de kpn kwamen, geldt niet alleen voor kpn, ook voor telfort en xs4all. Wij kwamen dit probleem dan al tegen, huisnummer
100 - … bestaat niet. Als we die aan maken kunnen we het zo regelen.
Zelfs bij Vodafone vast werkt dat zo. Bij ziggo zeggen ze van val maar dood. In dit geval letterlijk ook. Wie laat er een mensie van 90 jaar zo zonder telefoon.
Overstappen kost een maand. Dat kan niet anders, mede dankzij europa. Maatschappijen mogen de eerste twee weken nog niets doen!!!!

Nu kost het ook vier tot 13 weken zelfs.
Terwijl de kabel er ligt.
Ik weet het er moet over zes afdelingen overlegd worden.
Klantenservice is geen ziggo (is echt allemaal door naar xerox), dus onderling overleg is echt absoluut onmogelijk.
Ik vind dat dit niet kan!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan