S
s4dabo
Onlangs heb ik een VOIP telefoon aangeschaft en aangesloten op de nieuwe Horizon box. Echter doet het probleem zich voor dat wanneer ik iemand bel de verbinding binnen 1 minuut verbroken wordt. Ik heb al geprobeerd om de desbetreffende poort te openen, maar zonder succes. Het probleem blijft zich voordoen. Heeft iemand een oplossing hoe de modem (Horizon box) in te stellen zodat de VOIP telefoon werkt?