[email protected]
Forum Gebruiker
- Berichten
- 5
Goede avond,
Sinds vandaag maak ik gebruik van het Ziggo ZZP internet-abonnement (dus zonder telefonie of TV).
Nu wil ik eigenlijk mijn bestaande VoIP account (bij een andere aanbieder, want goedkoper vooral in internationale gesprekskosten) configureren op het modem (Technicolor TC7210Z). Hoe gaat dit precies?
Wanneer ik in de gebruikersinterface van het modem op VoIP klik, krijg ik alleen een statuspagina van het hele modem, met links de tabs Basic lan, hardware info, event log & status. Ik kan hier echter niks toevoegen of wijzigen zo te zien.
Heeft iemand hier een tip voor / ervaring mee?
Mvg,
[email protected]
Sinds vandaag maak ik gebruik van het Ziggo ZZP internet-abonnement (dus zonder telefonie of TV).
Nu wil ik eigenlijk mijn bestaande VoIP account (bij een andere aanbieder, want goedkoper vooral in internationale gesprekskosten) configureren op het modem (Technicolor TC7210Z). Hoe gaat dit precies?
Wanneer ik in de gebruikersinterface van het modem op VoIP klik, krijg ik alleen een statuspagina van het hele modem, met links de tabs Basic lan, hardware info, event log & status. Ik kan hier echter niks toevoegen of wijzigen zo te zien.
Heeft iemand hier een tip voor / ervaring mee?
Mvg,
[email protected]