• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voip bellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vanregteren
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vanregteren

Als ik via wifi (router van Ziggo) met voipbuster wil bellen kan ik de gebelde wel verstaan, maar hij of zij kan mij niet verstaan. Kan dit door ziggo komen of meot er iets speciaals ingesteld worden. Ik bel met een galaxy pocket via wifi.
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
 
Hoeft niets speciaals ingesteld te worden. Bel met mijn
Galaxy s2 zonder problemen. Gebruik de MobileVoip app.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan