Voicemail

Effe met klantenservice bellen kunnen het gelijk in orde maken doet het dan gelijk later die dag
 
Bedankt voor het 1233 nummer!
Raar dat ze dat niet even ergens vermelden, ik had namelijk bij de aanvraag aangegeven dat ik voicemail wilde..
 
Dan toch effe een klein nadeeltje betreft hun voicemail.
Deze wilt niet altijd resetten. Ik bedoel, je kiestoon is pulsend als je een voicemail berichtje hebt , maar soms komt het voor (als je berichten verwijderd hebt) dat die puls toon blijft (ipv veranderd naar continue kiestoon) hierdoor wilt sommige telefoonhardware van slag raken (bv 56Kmodem, gelukkig niet m'n telefoon zelf).
Maar dan bel je dus de helpdesk, en vraag je of ze de voicemail willen resetten, en dan werkt het weer.
Verder geen problemen ermee.(dwz = stabieler dan wwwkabelmodem :) )
 
www.48KHz.tk zei:
Maar dan bel je dus de helpdesk, en vraag je of ze de voicemail willen resetten, en dan werkt het weer.

Klopt idd, ik heb zo nu en dan hetzelfde probleem, ik stuur gewoon even mailtje via https://qmail.upc.nl/ met de vraag of ze de voicemail even willen resetten. Werkt prima die mailservice van upc, nu de voicemail ook nog hahaha.
 
Ik gebruik de voicemail nu ook al ongeveer anderhalf jaar en nog nooit een probleem gehad dat ik deze zou moeten resetten.

Wel waren er opeens een aantal berichten verdwenen nadat ik een week op vakantie was geweest (mensen vonden het vreemd dat ik niet terug belde).
 
bel 1233 voor persoonlijke begroeting\afluisteren berichten e.d.

activeren (als je weg gaat) *61
de-activeren #61
 
Overigens zijn alle codes voor het instellen van diensten te vinden op WWW.UPC.NL

Click vervolgens aan de rechterkant van het bovenste menu op customercare. Dan in hetzelfde menu op helpdesk. Vervolgens in het menu daaronder op Telefonie.

Hier kan je het meeste vinden.

Suc6
 
Zeker weten? Ik dacht dat ik die site aardig had door gespit, maar niks over voicemail, behalve dat je het kan aanvragen!
 
Terug
Bovenaan