• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail werkt niet goed

  • Onderwerp starter Onderwerp starter KHdV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KHdV

Ik heb vandaag mijn voicemail bij Ziggo aangezet door 1233 te bellen. Via het menu kun je dan ook testen of het aan staat en dat wordt bevestigd dat dat zo is.

Als ik nu naar me zelf bel met mijn mobiel dan blijft hij maar over gaan en gaat niet naar de voicemail.

Ben ik iets vergeten in te stellen??
 
Telefoon doorschakelen naar Voicemail
U heeft hiervoor drie mogelijkheden:
1.Doorschakelen wanneer u een gesprek niet beantwoordt: Als u de telefoon
niet oppakt wordt de beller na verloopvan tijd automatisch doorgeschakeld
naar uw Voicemail. Dit is handig als u even niet in de gelegenheid bent om de
telefoon op te nemen.

Inschakelen
a.Neem de hoorn op.
b.Toets *61*.
c.Leg de hoorn neer.
Uitschakelen
a.Neem de hoorn op.
b.Toets #61#.
c.Leg de hoorn neer.

2.Doorschakelen wanneer u in gesprek bent: Wanneer u in gesprek bent, wordt
de beller direct doorgeschakeld naar de Voicemail. Zo mist u geen
telefoontje.

Inschakelen
a.Neem de hoorn op.
b.Toets *67*.
c.Leg de hoorn neer.
Uitschakelen
a.Neem de hoorn op.
b.Toets #67#.
c.Leg de hoorn neer.

3.Alle telefoontjes direct doorschakelen: Alle telefoontjes worden direct
doorgeschakeld naar de Voicemail. Uw telefoon gaat dus niet over. Dit is
handig wanneer u bijvoorbeeld niet gestoord wilt worden.

Inschakelen
a.Neem de hoorn op.
b.Toets *21*.
c.Toets 1233.
d.Leg de hoorn neer.
Uitschakelen
a.Neem de hoorn op.
b.Toets #21#.
c.Leg de hoorn neer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan