• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail problemen

  • Onderwerp starter Mulder Woerden
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mulder Woerden

Please help
Op dit moment al +/- 2 weken problemen met de voicemail op onze vaste lijn
type abonnement : Office Basis
Probleem : op zowel de zakelijke als de privélijn geeft de voicemail kuren
vooral bij de zakelijke lijn is dit extreem vervelend ( klanten kunnen geen afspraken afbellen, aanpassen of gegevens achterlaten )
probleem doet zich niet altijd voor, voornamelijk met bijvoorbeeld Vodafone bellers, deze krijgen de voicemail helemaal niet, andere providers krijgen extreem kort de tijd om een bericht achter te laten terwijl er weer bij andere bellers helemaal niets aan de hand is.
Op dit moment worden we niet optimaal geholpen bij Ziggo, heb het idee dat ze het zelf ook niet snappen of er in ieder geval geen prio aan geven.
Ziggo heeft zelf al een reset gedaan : was niet de oplossing
Model : uit en weer aan : geen oplossing
voicemail opnieuw instellen : geen oplossing
harde reset ( sateprikker ): geen oplossing

iemand een idee ( of hetzelfde probleem )
 
Hallo Mulder,

Hier dezelfde problemen.
Het ligt aan Ziggo, aan niets anders.
Wij hebben gemerkt dat als de lijn in gesprek is, klanten de meldtekst horen en een bericht kunnen inspreken.
Ook als de klant een Ziggo telefoonnummer heeft dan belt men via het eigen netwerk en werkt de voicemail ook.
Wanneer de lijn niet in gesprek is dan kan men geen bericht achterlaten.

Ik ben hier nu al weken mee bezig, de helpdesk weet niets.
Modem resetten, instellingen wijzigen, allemaal lariekoek, het ligt aan Ziggo's eigen systeem!
Blijft toch een knullige situatie, zo'n grote provider die niet eens een voicemail goed kan instellen.
Maar het heeft voor Ziggo geen prioriteit kreeg ik te horen toen ik uiteindelijk (na lang doorzeuren) een 1e lijns medewerker aan de lijn kreeg.
Wat kan helpen is bijhouden (indien dat natuurlijk gaat) wanneer het misgaat en dan telefoonnummer, datum en tijd vermelden.
Dan kunnen zij in de logfiles nazien wat er gebeurt en waar het fout gaat.

Veel bellen, twitteren helpt vaak ook!

Groeten,
Marcel
 
probleem is nog steeds, Ziggo houdt me wel op de hoogte en geeft aan dat het een probleem is tussen Ziggo en Vodafone.
Zal ongetwijfeld maar daar schieten we niet veel mee op, dit probleem kost ons gewoon tijd en geld.
moet het echt meer dan een maand duren voordat er een oplossing komt ??
Denk je een zakelijk abonnement te hebben met dito service.....
 
Ook voicemail probleem met bellen vanaf Vodafone

Ha allen,


For the record: ik heb dit probleem ook als ik onze vaste lijn bel via mijn mobiele telefoon met Vodafone. Ik ga nog wat andere tests uitvoeren. Als ik nieuwe bevindingen heb laat ik het weten. Irritant inderdaad i.v.m. de bereikbaarheid als we er niet zijn.


Vriendelijke groeten,
Robbert
 
Gedeelde smart is halve smart

Bij mij werkt de voicemail voor bellers met een vodafone abonnement ook niet. Het verbaast mij wel dat Ziggo een duidelijk structureel probleem niet wat voortvarender oppakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan