• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail nr 0842333

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sylvias4
  • Startdatum Startdatum
S

Sylvias4

Ik krijg steeds een voicemail melding op mijn huistelefoon met het nr 0842333.
Verwijder het maar komt naar een minuut of 10 weer terug. Telefoon gaat verder niet over. Heb meerdere keren contact gehad met Ziggo maar die geven aan dat het iets met KPN te maken heeft of dat ik mijn telefoon gekoppeld heb aan KPN. Zou niet weten hoe ik heb niets met KPN. Philips gebeld of het aan mijn telefoon kon liggen... Advies de telefoon terugbrengen naar fabrieksinstelling maar heeft ook niet geholpen. Weet iemand de oplossing.???
 
0842333 is het nummer van de KPN voicemailmelder.

Dit probleem word vaker gemeld.
Zoek op het nummer en vind mogelijke oplossingen.
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=0842333&gws_rd=ssl
 
Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet om het te stoppen!,,
 
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Heb je het voicemail nr in je telefoon al aangepast naar 1233?
Standaard staat die vaak ingesteld op kpn.
En als je 1233 gewoon belt, zijn er dan toevallig voicemails ingesproken?
Je kan je telefoon vaak ook instellen op fsk of dtmf. Dit heeft ook met nummermelding te maken. Waar staar het nu op ingesteld?
 
Word al maanden geteisterd door dit nummer.Het is van de KPN,maar die doet net of het iets nieuws is. Op google staan pagina''s
lang met dit zelfde probleem. Ziggo(mijn provider) zegt er niets aan te kunnen doen en verwijst naar KPN.Die heeft mij gedwongen een of andere klacht in te dienen.Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het gewoon een kwestie is van 1KNOP INDRUKKEN om dit nummer te verwijderen.Als wij nu eens allemaal tegelijk de KPN gaan bestoken met klachten,gebeurt er dan misschien wel iets.
Als ik niett meteen de voicemail wis, ben ik NIET BEREIKBAAR.Krijg om de haverklap e-mail van vrienden dat mijn telefoon niet werkt
Google laat zien dat dit al in 2010 speelde, dus kom op ga die kl... KPN aanvallen.Ik ben een vrouw alleen van 75 jaar en voel mij zeer
onveilig door dit hele gedoe. Nu allemaal iets doen,want als we wachten op een oplossing die niet komt schiet het ook niet erg op
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iedere 15 minuten een voicemail wissen is echt van de achterlijk!!!!!Ik heb nog nooit in mijn leven mij hier voor
opgegeven, volgens Ziggo klopt daat,HOE KOMT DIE MELDING ER DAN DOOR zou ik weleens willen weten
 
Heb je hier ook last van als je een ander toestel aansluit? Of het telefoontoestel weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Hiermee kan je het telefoontoestel uit sluiten als oorzaak. Zie verder de opmerkingen die René al maakte.
 
Heb een ander toestel aangesloten, precies hetzelfde probleem.Heb de telefoon al 20 x uitgezet en opnieuw opgestart,geen verbetering.
Het lijkt wel of het nog erger wordt,als dat al mogelijk is !!!!!!
 
Ik heb ook hier een aantal maanden last van gehad. Bij mij begon het op moment dat ik de Connectbox had gekregen. Ik dacht dat het daar aan lag en heb toen ook regelmatig contact gehad met Ziggo. Eind van het verhaal is dat ik een ander telefoonnummer heb gekregen. En sindsdien is het opgelost. Het zou misschien kunnen dat mensen met een oud meegenomen KPN telefoonnummer naar Ziggo/ oud UPC hier last van hebben? Bij mij is het in ieder geval opgelost met een nieuw Ziggo telefoonnummer.
 
Terug
Bovenaan