• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail melding werkt niet meer

Berichten
169
Normaal gesproken gaat, als er iemand een voicemail heeft ingesproken, de telefoon na het inspreken van die voicemail nog één keer over en geeft mijn telefoon aan dat er een voicemail bericht is achtergelaten. Als je dan de telefoon opneemt, hoor je een onderbroken kiestoon zolang je die voicemail nog niet hebt afgeluisterd. Dat is heel handig, alleen werkt het sinds dit weekend niet meer: er waren 2 voicemail berichten op mijn nummer achtergelaten, maar dat werd niet door mijn telefoon aangegeven en de kiestoon was ook niet onderbroken maar gewoon continue. Meer mensen hier last van?
 
Terug
Bovenaan