H
Hmmm
Lieve mensen,
Mijn voicemail heeft zichzelf uitgeschakeld en wat ik ook probeer: het ding wil met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Ik heb geprobeerd om hem opnieuw in te stellen, maar ik krijg in het menu alleen de optie om mijn naam of mijn begroeting te veranderen, geen mogelijkheid om in of uit te schakelen. Ik heb hem dus ook niet zelf uitgechakeld, als dat kon kon ik hem ook weer aanzetten
Ik heb overigens de helpdesk nog niet gebeld (ben niet bijzonder onder de indruk van hun prestaties bij storingen in het verleden, en dat heeft me al handenvol geld gekost). Als niemand hier weet hoe ik dit zou kunnen oplossen wordt dat de volgende stap... :'(
Bedankt voor jullie eventuele antwoorden!
Mijn voicemail heeft zichzelf uitgeschakeld en wat ik ook probeer: het ding wil met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Ik heb geprobeerd om hem opnieuw in te stellen, maar ik krijg in het menu alleen de optie om mijn naam of mijn begroeting te veranderen, geen mogelijkheid om in of uit te schakelen. Ik heb hem dus ook niet zelf uitgechakeld, als dat kon kon ik hem ook weer aanzetten

Ik heb overigens de helpdesk nog niet gebeld (ben niet bijzonder onder de indruk van hun prestaties bij storingen in het verleden, en dat heeft me al handenvol geld gekost). Als niemand hier weet hoe ik dit zou kunnen oplossen wordt dat de volgende stap... :'(
Bedankt voor jullie eventuele antwoorden!

