• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail kan niet ingesteld worden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hmmm
  • Startdatum Startdatum
H

Hmmm

Lieve mensen,

Mijn voicemail heeft zichzelf uitgeschakeld en wat ik ook probeer: het ding wil met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Ik heb geprobeerd om hem opnieuw in te stellen, maar ik krijg in het menu alleen de optie om mijn naam of mijn begroeting te veranderen, geen mogelijkheid om in of uit te schakelen. Ik heb hem dus ook niet zelf uitgechakeld, als dat kon kon ik hem ook weer aanzetten 8)

Ik heb overigens de helpdesk nog niet gebeld (ben niet bijzonder onder de indruk van hun prestaties bij storingen in het verleden, en dat heeft me al handenvol geld gekost). Als niemand hier weet hoe ik dit zou kunnen oplossen wordt dat de volgende stap... :'(

Bedankt voor jullie eventuele antwoorden!
 
Voor zover ik weet schakel je de voicemail in op je toestel met *61 en schakel je hem uit met #61

Of bedoelde je iets anders?
 
eeuuhhmm heb hier ook in december problemen mee gehad....

mensen konden mijn voicemail wel inspreken maar ik kon het niet afluisteren en of uitschakelen.. blijkbaar een algemene UPC storing en meer klanten hadden er last van..
Helpdesk heeft netjes de voicemail voor mij uit gezet ( jaaaa SERVICE !! ) maar heb niet meer geprobeerd hoe de status NU is
 
Ik had *61 al eerder geprobeerd maar dat wilde toen niet werken, en nu... wel!!!

Je bent een held!!! Dank je wel ;D
 
Hmmm zei:
Ik had *61 al eerder geprobeerd maar dat wilde toen niet werken, en nu... wel!!!

Je bent een held!!! Dank je wel ;D

Wat ik zelf ook wel eens heb, ik wil hem inschakelen maar dat gaat niet. Over het hoofd gezien dat ie al aan stond en dan denk je dat het niet werkt.

Anyway, graag gedaan
 
Tja, dat kan natuurlijk, maar hoe zo de voicemail zomaar uitgeschakeld kunnen zijn? :o
 
Terug
Bovenaan