• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail doet het niet meer

R

Robbiej

Sinds gisteren is onze KPN nummer omgezet naar UPC Digital Freetime. tot die tijd hadden we een tijdelijk UPC nr waar ik de voicemail op had geactiveerd. maar nu probeer ik hetzelfde te doen en blijft ie zeggen dit telefoonnummer is bij ons niet bekend. ook als ik ons tijdelijk upc nr probeer zegt ie dat..

wat nu?
 
Ik denk dat er dan iets fout is gegaan op de centrale ivm de nummerportering.
Stuur via het contactformulier een bericht naar UPC met de melding dat de voicemail niet werkt. Vermeld hierin ook de volgende informatie (scheelt weer heen en weer mailen/bellen):
- Wat hoor je als je naar 1233 belt? (dat je je nummer moet in toetsen, en dat het nummer niet bekend is)
- Wat hoor je als je naar *61 "belt" (voicemail activeren)?
 
Mr. 97k5ixS744 zei:
Ik denk dat er dan iets fout is gegaan op de centrale ivm de nummerportering.
Stuur via het contactformulier een bericht naar UPC met de melding dat de voicemail niet werkt. Vermeld hierin ook de volgende informatie (scheelt weer heen en weer mailen/bellen):
- Wat hoor je als je naar 1233 belt? (dat je je nummer moet in toetsen, en dat het nummer niet bekend is)
- Wat hoor je als je naar *61 "belt" (voicemail activeren)?

Ik heb al *61 gebeld 2 korte toontjes en dan de verbinding verbroken. dus de voicemail geactiveerd.
en met 1233 precies wat je zegt: Om uw berichten te beluisteren toets uw telefoonnummer en daarna een hekje"

heb ook even dat formulier ingevuld
 
Robbiej zei:
Ik heb al *61 gebeld 2 korte toontjes en dan de verbinding verbroken. dus de voicemail geactiveerd.
en met 1233 precies wat je zegt: Om uw berichten te beluisteren toets uw telefoonnummer en daarna een hekje"
Dan mail je dat naar UPC. Dan komt het zo spoedig mogelijk in orde. :)
 
Robbiej zei:
Nog steeds geen antwoord... :(
Rustig aan... Het kan zijn dat m'n collega's het aan de telefoon erg druk hebben waardoor ze de e-mails niet kunnen behandelen. Je zult zo spoedig mogelijk een mail ontvangen, of misschien is er al een dossier aangemaakt en krijg je een mailtje terug zodra het is opgelost (ik persoonlijk zou wel even mailen dat er een dossier is aangemaakt etc).
 
Geachte heer *********,


Wij zien dat u inmiddels via andere weg contact heeft gehad met onze helpdesk en dat uw probleem afgehandeld is of wordt.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,




ehm? ik heb geen contact met ze gehad hoor.. *zucht*
kan ik je niet een PM sturen dat jij even kijkt voor me wanneer je tijd hebt? want dit schiet niet op zo :(
 
Robbiej zei:
Geachte heer *********,


Wij zien dat u inmiddels via andere weg contact heeft gehad met onze helpdesk en dat uw probleem afgehandeld is of wordt.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,




ehm? ik heb geen contact met ze gehad hoor.. *zucht*
kan ik je niet een PM sturen dat jij even kijkt voor me wanneer je tijd hebt? want dit schiet niet op zo :(

En zo gaat het wel vaker bij onze o zo gewaardeerde (kuch) provider..... :9
 
Terug
Bovenaan