M
Marie1
Sinds enige weken heb ik een voice over op Ned.1 als ik digitaal TV kijk.
Ik neem aan dat dit voor blinden en slechtzienden is.
Maar het is mega irritant.
Noodgedwongen ga ik dan maar over op analoog kijken.
Kan nl nergens vinden hoe ik dit uit kan schakelen.
Ik heb een humax decoder.
Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten?
En waarom het alleen op Ned.1 zo is en niet op de andere zenders?
Ik neem aan dat dit voor blinden en slechtzienden is.
Maar het is mega irritant.
Noodgedwongen ga ik dan maar over op analoog kijken.
Kan nl nergens vinden hoe ik dit uit kan schakelen.
Ik heb een humax decoder.
Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten?
En waarom het alleen op Ned.1 zo is en niet op de andere zenders?