• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voice over uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Marie1

Sinds enige weken heb ik een voice over op Ned.1 als ik digitaal TV kijk.
Ik neem aan dat dit voor blinden en slechtzienden is.
Maar het is mega irritant.
Noodgedwongen ga ik dan maar over op analoog kijken.
Kan nl nergens vinden hoe ik dit uit kan schakelen.

Ik heb een humax decoder.
Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten?
En waarom het alleen op Ned.1 zo is en niet op de andere zenders?
 
Je audio staat waarschijnlijk op "gos". Dit wijzigen naar één van de twee andere instellingen.
 
Audio staat op PCM en kan alleen switchen naar Dolby Digital?
 
De audio instelling op je afstandsbediening, het luidsprekertje. Daar in in ieder geval veranderen.
 
Gevonden!
Die stond op 1 inderdaad op GOS
En bij de rest op Nederlands.
Meer opties zijn er niet.

Heel erg bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan