Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Natuurlijk niet, anders waren de aandeelhouders allang vertrokken.
Zoals vaker in Nederland, is het de kunst om het geld rond te schuiven en de kas voor de Nederlandse staat zo leeg mogelijk te houden, want dan zal de belastingdienst weinig kunnen innen !
Ik heb de exacte gegevens niet en ga ze er ook niet ( weer ) bij zoeken, maar het zou mij niets verbazen als Vodafone/Ziggo de afgelopen jaren meer dan 1 miljard aan dividend heeft uitgekeerd. Zo blijft er natuurlijk erg weinig over...
Alleen al in 2021 keerde Vodafone/Ziggo €530 miljoen aan dividend uit ! Dat geld wordt opgehoest door de klanten, maar verdwijnt daarna gewoon uit de kas en in de zakken van Liberty Global !! Dat dát een enorme aderlating is voor het operationele bedrijfsgedeelte van Vodafone/Ziggo is niet meer dan logisch.