R
robertpnl
Ik ben blij!
VOD werkt geweldig! UPC, bedankt! 
Maar toch zou het geweldig zijn wanneer de nederlandse producten van commerciele zenders beschikbaar zullen zijn per VOD. Dat de buitenlandse series/films die werden uitgezonden via commercielen niet beschikbaar worden gesteld kan ik begrijpen. Maar wordt er onderhandeld voor de overige programma's? Dan denk ik aan RTL Nieuws, nederlandse series, shows, sportuitzenden (bv die van de zondagavond op RTL4 in het nieuwe seizoen) etc.
VOD werkt geweldig! UPC, bedankt! 
Maar toch zou het geweldig zijn wanneer de nederlandse producten van commerciele zenders beschikbaar zullen zijn per VOD. Dat de buitenlandse series/films die werden uitgezonden via commercielen niet beschikbaar worden gesteld kan ik begrijpen. Maar wordt er onderhandeld voor de overige programma's? Dan denk ik aan RTL Nieuws, nederlandse series, shows, sportuitzenden (bv die van de zondagavond op RTL4 in het nieuwe seizoen) etc.