• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VOD storing?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bartje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bartje

Gisteravond kon de Cisco de portals van Programma Gemist al niet vinden en was het aantal films in TV-Theek zwaar teruggelopen.

Vandaag geeft hij bij zowel Programma Gemist als bij TV-Theek een Server Fout.

Ligt het aan mij of is Ziggo achter de schermen bezig?
 
Gebeurt bij mij ook regelmatig. Veelal 's ochtends. Nu doet ie het weer.
 
Nog steeds server fout hier op alle portals...
 
Even nagecheckt en er zijn inderdaad problemen met Uitzending gemist en TV Theek. Is aangemeld als storing.
 
Storing is verholpen.

Er zijn nu zelfs een paar films bijgekomen. :)
 
Storing is verholpen.

Er zijn nu zelfs een paar films bijgekomen. :)

Nou..volgens mij hebben ze gewoon de (oude) films weer teruggezet. Voor een testperiode een aardig aanbod. Maar ik weet niet of ik veel geld over heb voor wat Dik Voormekaar een setje "oude bandjes" zou noemen.
 
Is dit het aanbod voor de testperiode of is dit gewoon het standaard aanbod?
Het toeval wil dat ik een liefhebber van slechte horrorfilms maar anders is het aanbod 3 keer niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan