G
gm
Ik las op dit Forum dat de VOD dienst succesvol in regio Amsterdam gelanceerd is.
Moet ik er dan vanuit gaan dat ik deze dient nu kan ontvangen of kan het zo zijn dat in verloop van tijd heel regio amsterdam het kan ontvangen? Of ligt het aan mijn DVR?
Ik woon op 1019AZ met DVR en bij mij werkt nVOD en VOD nog niet.
Moet ik er dan vanuit gaan dat ik deze dient nu kan ontvangen of kan het zo zijn dat in verloop van tijd heel regio amsterdam het kan ontvangen? Of ligt het aan mijn DVR?
Ik woon op 1019AZ met DVR en bij mij werkt nVOD en VOD nog niet.