• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vista Home Premium

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
We hebben een laptop gekocht met ook Vista Home Premium daar staat onder bureau accessoires knipprogramma. Ik heb ook een desktop met Vista Home Premium die is van begin 2007, daar staat onder bueau accessoires geen knipprogramma. Ik heb kontakt per e-mail gezocht met Microsoft . Moet ik bellen en dan betalen voor support. Kan iemand vertellen of dat programma ergens anders staat. Dit is Microsoft heb je iets gekocht dan is het over.

Groet Joop
 
Lees onderstaande even.

https://www.markbarto.nl/wordpress/archives/2007/04/20/vista-snipping-tool-knipprogramma/

En dan dit:

1. Klik op de knop Start, Configuratiescherm, Programma's, en Windows-onderdelen in- of uitschakelen. Typ het
wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

2. Als u een Windows-onderdeel wilt inschakelen, schakelt u het selectievakje naast het onderdeel in. Als u een Windows
onderdeel wilt uitschakelen, schakelt u het corresponderende selectievakje uit.

3. Klik op OK.


Succes :D
 
je kan ook de knop "print screen" op je toetsenbord indrukken, en dan paint openen en plakken. klaar.
 
simonr hardstikke bedankt gevonden.

Groet Joop
 
Terug
Bovenaan