• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Virusscanner in Vista

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wie kan mij helpen, ik ben het vergeten. Hoe schakel ik in XP en Vista de vrusscanner voor even uit. Ik heb AVG. Ik dacht in configuratiescherm. Daar kan ik wel de firwall uitschakelen maar niet de virusscanner. Waar dan wel.

Groet Joop
 
Ik gebruik zelf al jaren geen AVG meer, maar probeer eens rechts te klikken op het pictogram van AVG in het systeemvak (rechts onderin je scherm) en kijk dan naar de geboden opties.
 
AVG aanklikken en bij instellingen real time protection uitschakelen.(of zoiets)
XP blert dan wel dat je niet beschermd bent.
AVG trouwens wel degelijk een systeemvertrager terwijl ze het tegenovergestelde beweren.
 
Terug
Bovenaan