• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

virus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johan_rene
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johan_rene

ik heb een virus van casema servicepack maar nergens op de site is dat te dounloaden dat kon je bij casema wel doen.
ik heb het niet op me pc staan ik heb nu Ziggo maar die geef fout melding aan dus wou ik het op nieuw instaleren.

misschien weet iemand waar het staat
 
Voor zover ik heb begrepen krijg je van ziggo een link naar de plek waar je het kunt downloaden, je hebt ook een code nodig. Het is jammer dat daarover op de site van Ziggo nog geen duidelijk info staat.
 
ja precies bij casema.nl kon dat wel ik heb wel een cd daarvan maar dat is al een oude.
dan is die verloppig wel bezig denk ik met dounloaden.

Voor zover ik heb begrepen krijg je van ziggo een link naar de plek waar je het kunt downloaden, je hebt ook een code nodig. Het is jammer dat daarover op de site van Ziggo nog geen duidelijk info staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan