Robert Koopman
Quality Member
- Berichten
- 17.428
- Internet
- Ziggo
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Dichtgetimmerde poorten is geen argument, heeft UPC ook niet.
Een aantal glas providers hebben dat wel, vooral poort 25 is vaak slachtoffer.
Moet je weer vreemde capriolen uithalen als e een eigen mailserver draait.
Maar al die providers weer samen onder één hoedje, worden daar weer mensen werkeloos van?
De diverse helpdesks worden er vast één. Langere wachttijden?
En uiteindelijk ook weer ellende met veranderende mail adressen.
Mits je mail van de provider gebruikt natuurlijk. Ik doe dit al jaren niet meer.
Een aantal glas providers hebben dat wel, vooral poort 25 is vaak slachtoffer.
Moet je weer vreemde capriolen uithalen als e een eigen mailserver draait.
Maar al die providers weer samen onder één hoedje, worden daar weer mensen werkeloos van?
De diverse helpdesks worden er vast één. Langere wachttijden?
En uiteindelijk ook weer ellende met veranderende mail adressen.
Mits je mail van de provider gebruikt natuurlijk. Ik doe dit al jaren niet meer.